Intimidating TBR TAG

Intimidating TBR TAG

 

Денят е 21.04.2017, отбелязвам го защото не съм пускала таг от има няма почти 5 месеца. Както се казва точна за Грифиндор. Напоследък видях на няколко места тага и просто реших, че е крайно време да направя един, защото не. точно този свързан с книгите, които са в TBR ми, а и най-вероятно ще останат там още малко. Ей така от нищото се сетих да задам един въпрос, да няма нищо общо с предишното изречение, но все пак някой чел ли е Ще се видим Париж”? Добре сега се връщам отново на темата или по скоро на въпросите, които знам, че ще ме затруднят доста, а и съм загубила тренинг.

1.Книга, която си бил/ла неспособен/бна да завършиш…
Определено още от първият въпрос се затрудних, обикновено обичам да завършвам книгите просто от чисто любопитство. Първата, за която се сетих беше Тъмна дарба, да не ме убивайте казвала съм го много пъти, не че не ме грабна историята просто, ами не знам точно защо, но не можех да продължа напред. Мисля, че прочетох около 100 страници и нещо и просто така си и остана, отложих я във времето и от тогава си повтарям как трябва да и дам втори шанс.

2. Не съм прочел/ла тази книга, защото не съм имал/ла време…
Мисля, че днес е денят, в който много ще ми се карате за избора на книги, но трябва да кажа двор от мъгла и ярост. Не че се оправдавам, но определено не трябваше да почвам толкова голяма книга преди сесията. Ужасно много ми хареса, обожавам Сара Маас, но по неподходящ момент не можах да избера и то просто защото не можах да издържа месец, но тук вече съм сигурна, че ще поправя грешката си.

3. Не съм прочел/ла тази книга, защото е продължение…
Сигурно това е най-лесният въпрос, след теб е книгата, която още когато видях, че ще излиза и си казах защо…за мен книгата и историята трябваше да приключат с онова писмо в Париж. За мен лично е както се казва вадене на вода от девет кладенеца в десети…

4. Не съм чел/ла тази книга, защото прочетох друга книга на този автор и не я харесах…
Тук малко ще си затворя очите за целият въпрос и ще кажа книгите на Рейнбоу Роуъл, факт прочетох цели 3, но просто четвърти път няма да си го причиня. Нищо лично към феновете на авторката, не е моята чаша чай.

5. Не съм чел/ла тази книга, защото е ОГРОМНА…
Не знам защо, но веднага се сещам за игра на тронове(няма нищо общо с това , че докато пиша това на вън прехвърча сняг, да април напълно се побърка, winter is coming. Добре де не се сдържах…). Тези книга са толкова огромни, ама не знам просто любопитство ме ръчка дали ще ме грабнат както сериала. Но никога не изключвам отговор като Ана Каренина, още помня как помолих баба да ми я даде с идеята да я прочета лятото, познайте кой не го направи.

6. Не съм прочел/ла тази книга, защото я купих заради корицата, а после прочетох ревютата…
Да речем Феноменът, почти отговаря на въпроса. От доста време имам книгата, наистина харесвам корицата и не съм я прочела по простата причина, че някой ми каза, че финала бил като на всяка антиутопия и съответно аз сама започнах да си вадя някакви изводи и не смея да я довърша. Логиката ми е покъртителна знам.

7. Най-плашещата книга в TBR-а ми е…
Нека речем, че плашеща ще я приема като страшна за да се улесня поне малко. Ще кажа То на Стивън Кинг, принципно не се плаша лесно, но нещо в идеята на книгата или това, че е на Кинг.

Мисля, че голяма част от изброените книги наистина са в TBR ми, но определено не за близкото бъдеще. Затова, ако ме удари музата и не си изям шоколада в близкият час ще седна да напиша един кратък, пост относно книжните ми планове. (както знаете най-вероятно ще се променят, но сега това не е важно, направете се, че не ви се е случвало.)

Ще се радвам да видя и вашите отговори.

Comments

  1. Аз вече съм отговорила в тага, но ми се ще да кажа, че нещата напълно съвпадат с ,,След теб". Просто самата история няма смисъл от продължение. Писмото е завършека на онази история, а втората книга... е друго, ненужно. Хареса ми това, което си написала, а и самия таг е хубав. Също така на въпрос №5. Хахаха... Повечето отговори, които прочетох до този момент съдържат ,,Песен за огън и лед". На всеки му идва първо това заглавие на ум. А и трудна поредица за четене, признавам. Описания, твърде много описания, а и в първите две книги действието е особено провлачено. Що се отнася до ,,Двор от мъгла и ярост"... Всички твърдят, чме е по-хубава от ,,Двор от рози и бодли", но лично аз не съм на това мнение. Така де, хубава е, дори много ми хареса, но Розите няма как да ги забравя. ^^ Последният въпрос №7... Да ви има човек и ,,То"-то и чудото. Не съм чела нищо от Кинг, но толкова много се спомена това страшилище ,,То" и мен вече толкова яд ме хваща, че ще отделя специално няколко месеца за книгите на Кинг, пък да видя и аз какво е толкова страшно...
    да приключа. Тагът ми харесва. Оформлението ти е чудесно и добре издържано. Привлича погледа ми и наистана ми харесва. Имаш моите поздравления. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря^^, колкото до Кинг лично аз съм чела една негова книга,Кери, но не бих казала, че без страшна или нещо подобно, но пък гледах две адаптации по негови творби и просто нещо отново ми върна желанието да разгледам творбите му, а и както казваш какво ли не е се изприказвало именно за То.

      Delete
  2. Силно ти препоръчвам да прочетеш "Феноменът"- заслужава си. Колкото до Кинг- или го харесваш или не. Аз много го харесвам, но майка ми смята че е луд, за да пише толкова добре такива ужасии. То, като герой и мистично чудовище не е страшно в книгата. Поне за мен. Имам чувството, че филмът ще е по-крийпи.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Поне по трейлъра и аз имам такова усещане, но определено Кинг си е малко луд, но в това му е чара. Феноменът все още ме човърка така, че сигурност ще го погледна.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване