TV Series Reaction #1

TV Series Reaction #1


Обединих се с Павлина Грънчарова от My world coved in books  с цел дискусия върху някои сериали, които скоро започнаха или просто са били подновени. Този общ проект ще бъде от 2 части, като първата ще е за нови сериали, които те първа излизат и са излъчени само няколко епизода, а втората ще съдържа сериали, които и двете следим от дълго време, а наскоро са започнали да ги излъчват отново.
Друго, което си струва да се спомене е, че използвахме генератор, който на случаен принцип да избере коя от двете ни за кои сериали ще публикува.
Моите за първата част бяха Shadowhunters & The Magicians
На Павлина сериалите са –The Shannara Chronicles & Legends of Tomorrow. –Линк към нейният пост ще може да откриете ТУК.

Shadowhunters

ПП: Най-после, от толкова време го чакахме, да не говорим колко клипчета изгледахме преди това, може би не трябваше, почти всичко просто чаках да почне, но въпреки това мисля, че ще стане по-интересен занапред, за да се развие историята.
ПГ: Истина е, всяко клипче - sneak peak. trailer. behind the scenes - всяко едно съм го изгледала. И въпреки че знам какво ще се случи първите 2-3 епизода пак ми беше интересно и вътрешно правих салта от вълнение. Единствено ми е странно че съм гледала филма.
ПП:Ама забеляза, че имаше и доста различия с него0 о спрямо книгата сигурно става още по-различно. И на мен ми беше интересно, въпреки че знаех какво да очаквам, малко странно беше колко бързо въвлякоха Клери в светът на сенките, но съм ОК с това.

ПГ:Да, малко бързо се развиха нещата и на моменти се чудех дали наистина е по книгата(мисля, че би трябвало след като Касандра Клеър работи по сериала) И въпреки всичко ми допадна разнообразието, а новият Джейс е по-хубав от този във филма. Очите му...
ПП: Тези очи, уникален е и изборът за Изи и Саймън също изглежда доста добър, малко ми е странно да свикна с новите герой и най-вече с косата на Клери, този цвят, но най-вероятно след няколко епизода ще свикна.
ПГ: Мен пък ужасно много ми харесва Алек, игнорирай факта, че е гей, уникален е. Дали е свободен :D
ПП : А не Павлина, няма пак да проверяваме в интернет :D Най-странно от всичко ми беше институтът, лош филм, даде ми някакви представи и сега не мога да приема тази.
ПГ: Даа, във филмът институтът е толкова странен - докато четох предисторията в Ангел с часовников механизъм си представях техният институт  точно  така. А тук е толкова механизиран е в стил 21, чак е нереално.
ПП: Точно тези детайли ми бяха малко странни, очаквах повече и от ефектите, но все още мисля, че ще минат няколко епизода преди всички наистина до навлезеш в сериала. Харесвам идеята на книгата, така ме просто искам я видя развита.
ПГ: На мен лично ми харесаха светкащите ефекти, когато разрязват някой- напомня ми на резачка за дърва, но както и да е. Дълго го чакахме и аз не останах разочарована нито от актьорският състав, нито от ефектите.
ПП:  На мен също като цяло ми хареса и очаквам да видя до къде ще стигне. Все пак има повече от един любовен триъгълник.



The magicians

ПП: Какви ти бяха очакванията като гледа трейлъра?
ПГ: Първоначално ми се стори объркващ, но от друга страна, като оставим на страна сериалите, в които присъстват вещици, досега не съм гледала нищо подобно.
ПП: Като изключим, че изобщо не харесах външният вид на героите, ми се стори доста завладяващ.
ПГ: Да, главният е ужасен и няма да е зле да му подарят самобръсначка.
ПП: И що за име, дори не мога да го напиша вярно.
ПГ: Така е, но след като изгледах епизода разбрах, че актьорите
умишлено изглеждат различно, един вид им предават характер.
ПП: Най-странно ми се стори колко лесно се прие идеята, че съществува магия. Даже момичето, на което забравих името, се ядоса, че не е приета, кой прави така.
ПГ: Да, и аз не и запомних името, въпреки че май ще продължаваме да я виждаме и занапред, но съм съгласна. Ако аз магически се бях озовала на непознато място и започнат да ми крещят да направя "някаква проклета магия " бих се ужасила.
ПП: Аз щях да му кажа да си пие хапчетата, ама накрая трика с картите беше уникален. Иначе и аз съм сигурна, че ще я виждаме и за напред, но май ще е от лошите.
ПГ: Е, все трябва да има някакъв конфликт. Жалко, че трябваше да е точно с най-добрата приятелка. Но като ми беше интересно през цялото време.
ПП: Особено финала, изобщо не го очаквах, даже беше малко зловещо. Като цяло да, определено ще се гледа, как да кажеш не на магията.
ПГ: Въпреки че не си падам много по клиширани трикове с карти The Magicians има много повече - летене във въздуха и четене на мисли. О,да, бройте ме!
ПП: О да, летене във въздуха, или по точно един определен полет :D



Както казах вече публикацията се наложи да разделим на две отделни части, като втората ще е за сериали, който следим от дълго време, а наскоро са били подновени.
Сериалите, който ми се паднаха са – Pretty Little Liars,The 100
Тези на Павлина  са – Teen Wolf, A & The Flash.



Comments

  1. Доста интересен пост се е получил. Коментарите ви ми харесват и на места ме накараха да се смея. Чакам с нетърпение следващата част!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси, радвам се че ти хареса.

      Delete
  2. На мен също страшно много ми харесва идеята ви. Браво, получило се е интересно и забавно :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Малко е различно, но се радвам че идеята се хареса, благодаря.

      Delete
  3. Хаха, беше много забавно. Очаквам с нетърпение други такива постове :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, радвам се че ти е бил забавен, надявам се скоро да завършим и втората част.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване