Грижа за кожата

Грижа за кожата



Преди да започна този пост с продуктите, които използвам мисля да ви обясня защо аз започнах да използвам повече и различни продукти от преди. Като за начало трябва да кажа, че  има четири типа кожа – нормална, суха, мазна и смесена. Всеки един си има своите характеристики, а аз не съм специалист по темата, но е много важно преди да изберете каквото и да е да знаете какъв точно е вашият тип. На възраст около 18 кожата започва да проявява някой определени признаци, според който тя спада към някой от тези четири типа, моята е смесена, затова както казах не всичко, което при мен помага ще е добре и за вас. Но след като направих това малко, но важно уточнение ще започвам със същината на поста
.

Ще започна с продуктите, които използвам сутрин. Много е важно да имате постоянство, няма как да видите резултат, ако правите каквото и да е било еднократно, приемете го като нещо приятно и забавно, за да може и кожата ви да се чувства добре. Сутрин винаги започвам с почистване на лицето с пияната на Nivea, тя е подходяща за всеки тип кожа. Доста време се чудих какъв продукт от типа пияна да си взема, за да може сутрин да почиствам натрупалото се омазване по кожата както и случайно останалият грим. Мирише много приятно и се нанася лесно, първоначално ми се стори не особено икономичен, но след 3 седмици съм една на една трета от нея, което определено е още един плюс.
Следващият продукт сутрин(използвам го и вечер) е розовата вода, на пазара има много и разнообразни варианти тя също е за всеки тип кожа, но може да има и много други приложения сутрин я използвам главно като тоник за освежаване на кожата, а и обичам аромата на българска роза, не случайно съм се родила в Карлово, явно. Моята разфасовка е на Natural rose, но смятам следващият път да избера друга, за да видя дали има разлика в иначе еднаквият продукт.


И последният продукт сутрин е околоочният крем на билка. Тук засега не мисля, че бих могла да ви дам много информация, защото го използвам от седмица, но съм използвала и други продукти на марката и реших, че може и да помогне с това да предотвратява поне от части кръговете под очите. На този етап мога да кажа, че е изключително икономичен и овлажняващ.


Вечер държа може би една идея повече да почистя кожата си главно заради грима, които нося през деня. Преди време правех една огромна грешка и това беше, че рядко си свалях грима, не го правете това е една от основните причини докато сте по-млади за проблемната кожа.

Винаги започвам с мицеларна мода, използвам тази на Garnier и съм изключително доволна както съм споменавала. За всяка мицелана мода е важно да знаете, че не е необходимо да търкате, а просто да оставите разтвора да подейства. След това за да съм сигурна, че всичко е паднало минавам с малко розова вода.


Не всяка вечер посягам към нощният крем на Nivea, за хидратиране на лицето, защото както казах моето е смесено и няма нужда да го правя, но ако имате суха кожа може да го пробвате поне при мен изключително добре хидратира. Тази серия има и дневен, но все още не съм го пробвала, но ще споделя мнение като го направя.
И не на последно място два продукта, които използвам от време на време, за да не претоварвам кожата. Маската за черни точки на Clean&Clean  определено ми е фаворит, защото вече започвам да забелязвам и  дълго резултати. Другият продукт са маските, опитвам различни, за да имам база за сравнение, скоро ще ви споделя и мнение за няколко различни вида.


Въпреки, че тези два лака не спадат към грижа за кожата реших да ги споделя тук. По принцип имам доста лоша ноктена плочка, въпреки че е една идея по-добре, от колкото като бях па-малка. Точно поради тази причина не се и грижех за тях, но в последната година свикнах да имам нокти, но проблема с чупенето им остана. В момента изпробвам олио за нокти и отделно заздравител като ще оставя лака за някоя седмица, докато пораснат отново и тогава ще споделя мнението си за продукта.

С това ще приключа днешният пост и ще ви пожелая приятен и усмихнат ден, не забравяйте колко е важно да полагате грижа за себе си било то и за 5 минути на ден. Имате ли си любими козметични продукти?

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване