Winter Wonderland Book Tag

Winter Wonderland Book Tag
Мисля, че точно в момента този таг е ужасно тематичен, особено когато погледна на вън и единственото, което мога да видя е сняг, сняг и още сняг. Много благодаря на Рали, че ме тагана, успя да извадиш блога ми от застой. Чак сега осъзнавам, че това е първият ми пост за тази година, затова с малко закъснение, но честита нова година, надявам се че всички ни очаква една още по-успешна 2017! 

1. Топла и сладка книга, която стопля сърцето ви
Не знам защо, но винаги когато видя подобен въпрос първата книга, която ми идва на ум е Целувка за Ана. Дори не помня кой знае колко цялата история, но остави у мен онова сладко и стоплящо сърцето усещане.
2. Любима книга с бяла корица
Първата, за която се сещам е Алена кралица, въпреки че втората част не успя да ме очарова толкова, все още наистина харесвам първата част и ще продължа поредицата. А колкото да самата корица, аз лично избрах книгата само заради нея.
3.Седите в приятен, уютен, удобен диван, пиете горещ шоколад, но коя чудовищна книга четете?
Точно в момента си представям Ясновидците, точно я започнах, я вече усещам онова странно напрежение. Дори не знам какво точно става, а 70 страници ми бяха повече от достатъчни, че да се пренеса в Ню Йорк по времето на сухият режим.
4. Започнало е да вали сняг и сте решили да се биете със снежни топки! Кой литературен герой бихте искали да се включи в снежната битка с вас?
Ами… добре де, признавам си Джейми е отговорът ми на всички такива въпроси, какво да кажа, виновна.
5. За жалост, огънят в камината започва да угасва. Последните глави от коя книга бихте използвали, за да разпалите огъня?
Предупреждавам за възможен спойлер…няма как да не кажа последната книга от Дивергенти, за мен лично не беше това начинът да завърши историята, вярно е че харесах главно първата книга, но просто това не е моят край, не го искам.
6. Коя книга е толкова близко до сърцето ви, че бихте я подарили на всички, които искате да запалите по четенето?

Определено Хари Потър, казвала съм го милиони пъти, но въпреки че не израснах с тази книга, винаги ще остане част от мен.

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване