Да започнем да живеем здравословно


Да започнем да живеем здравословно



 Сигурно повечето от вас поне веднъж са си казвали, от утре започвам диета, или ще се храня правилно. А да не говорим и за обещанието от утре започвам да тренирам, ще вляза във форма. Ето това е грешка номер едно, която признавам си и аз съм допускала. Този пост е, надявам се, първият от поредицата такива (казвам надявам се защото напоследък никаква ме няма от към постове) свързани със здравословният начин на живот, затова преди да започна с днешната тема трябва да отбележа, че по никакъв начин не съм някой, който да разбира от това, просто споделям моят начин и виждане за това какво е здравословно.

 Този пост е основно въвеждащ в темата, затова няма как да не започна с това, че има огромна разлика между диета и здравословно хранене. Лично аз съм пробвала и двете и ако трябва да съм честна не съм привърженик на диетите, но това е мое мнение.

Съвет номер едно: Не приемайте, че да живееш здравословно значи да се ограничаваш или завинаги да спреш любимите си храни като сладкото, пицата и всички други неща, които ви изникват в съзнанието.
Сигурно вече една част от вас вече си казва, да но пържените картофки не звучат здравословно. Да може и така да е, но това не значи, че ако веднъж на няколко седмици си вземете това ще навреди на организмът ви. Това не значи и всяка вечер да се изяжда по цял пакет чипс де, но все пак и ние може от време на време да си позволяваме да се поглезим.

 Да предположим, че се събуждате с мисълта за това как в последно време сте винаги уморени и имате нужда да помогнете на организма си да се почувства по-добре.(поне при мен почти всичко се случва доста импулсивно, събуждам се с идеята за нещо и просто решавам и започвам, така избягвам онова постоянно от утре.) В началото на месеца се чувствах точно така, прекалено много задължения, никаква организация и непрекъсната умора, това са все неща, които не обичам.


Съвет номер 2: Приемете това като нещо ново и забавно, ще откриете, че всъщност е доста забавно и ще научите много нови неща за себе си. Например аз открих, че харесвам спанак, а преди дори не си бях помисляла да го включа в менюто си. Превърнете това в начин на живот или поне от време на време и ви гарантирам, че организмът ви ще ви благодари.

 Сега ще обърна внимание и на друг важен елемент, килограмите. Може би някой от вас стигат до диети именно поради този факт, но ето нещо, което не го твърдя сама аз. Килограмите са нещо изключително относително. Едно е да тежиш примерно 58кг. след диети и гладуване и съвсем друго след правилно хранене и активен начин на живот, разликата не е само в това как изглеждате, но и в това как се чувствате.

 За да не стане този уж въвеждащ пост прекалено дълъг ще спра до тук, но ще се радвам да чуя и вашето мнение по въпросът. Интересни ли ще са ви и подобен тип постове, преди време обещах малка промяна в блога и това е една от тях. Ако вие имате предложение за по конкретен пост или ви е интересно нещо може да го оставите в коментарите. А сега  ще ви пожелавам усмихнат и ползотворен ден. 

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване