April wrap up

April wrap up



Христос Воскресе! Пожелавам ви да си прекарате добре в тези празнични дни.

 Този месец мина ужасно бързо, дори не разбрах кога свърши. Има толкова много неща, който ми предстоят този месец, но няма да се впускам в подробности, направо минавам към прочетеното за месеца.

Започнах месеца с Лейди Полунощ, просто нямах търпение да я взема и да започна да я чета. В момента, в който вече ми беше в ръцете се потопих в светът на ловците на сенки и за пореден път не останах разочарована. Ревю. Оценка 5/5.


Този месец се захванах с няколко по-обемни книги, но какво да се прави, нямаше как да не прочета и кралица на сенките. Всичко в нея уоу как стана това, искам да науча още. Затова Сара Маас ми е от любимите автори, знае как да ме изненада. Ревю. Оценка 5/5.

Най после дойде време и за Пърси и третата книга от поредицата, проклятието на титана, може би ми е най-малко любима, защото ми липсваше Анабет, но въпреки това обожавам историята и стила на писане, заслужава си. Оценка 5/5.



Сянка и кост e следващата в списъка ми, бях чувала много, но така и не се осмелявах да започна, благодарение на Юлия най после се навих и останах приятно изненадана. Задължително ще прочета и другите книги в поредицата. Оценка 4/5.

Идва ред за една книга, която ме превзе от първата страница, гневът и зората се превърна в една от любимите ми книги само за няколко дена. Не мога да ви опиша колко много я харесах, трябва сами да разберете. Ревю. Оценка 5/5.

Към края на месеца отново хванах Пърси и битката за Лабиринта, това определено е любимата ми до тук, не знам как толкова лесно може да забравиш кога си почнал и да четеш цял ден. Оценка 5/5.

Една вечер хванах и Седмица в Ню Йорк и я завърших за около два часа, кратка не натоварваща, без кой знае какъв сюжет, но все пак приятно разнообразие. Оценка 4/5.


Това беше за моят месец Април, преди малко завърших и Никога Никога, но тя се брой за този месец. Определено имам какво да кажа за тази книга, но ще видим кога. Плановете ми за месец Май, ами засега ще ги пиша неизвестни. Как мина вашият месец, доволни ли сте от прочетените си книги? 

Comments

  1. Караш ме да се гордея със себе си :дд Радвам се, че ти е харесала. Като цяло си прочела доста и при това интересни книги. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване