Summer is coming

Summer is coming


Отне ми само около 3 седмици отново да седна да напиша пост, но никога не е късно, надявам се вече да имам повече време и най после да вляза в ритъм, или поне това да стане скоро. Ако се чудите защо поста се каза Summer is coming има два възможни отговора а) Памела гледа прекалено много Game of Thrones или б) това е списъкът на 10 книги, които искам да прочета това лято. Ако отговорът ви е б), ами да прави сте, но не изключвайте и а). Прескачам допълните глупости, които може да напиша и преминавам към списъкът, който като се познавам най-вероятно няма да изпълня, но имам желание, добре де, не ме съдете ще опитам.

1. Звезден полет
Честно казано, ако не ми бяха препоръчали книгата(благодаря Ади) , нямаше да я взема. Не съм чела такъв тип книги, а и сякаш не бях сигурна дали искам, но добре че има кой да ми каже, книгата е добра, прочети я. Е добре, едвам ме нави.

2. Правилата на привличането
Няма как да не включа нещо романтично, просто няма да съм аз. Още след първата книга исках и втора, обожавам леките сладки истории, особено ако преди това съм чела доста фентъзи и има нужда от разнообразие.

3. Уинтър
Няма да говоря за името на книгата, не просто не мога. Но все пак искам да я прочета, просто трябва да завърша тази поредица, някак си не съм готова, но искам да видя как всичко си идва на място.

4. Фенка
Тук не съм сигурна дали да е точно тази книга, но толкова много хора хвалят Рейнбой Роуъл, а аз от също толкова дълго не искам и да припаря до нейна книга, по необясними за мен причини. Имате ли предложения с коя да започна?

5. Легендата
За тази книги от доста време се чудя, но ако не бях попаднала на намалената трилогия може би нямаше и да я започна, но сега наистина съм много любопитна да видя за какво точно става дума.

6. Принцеса с часовников механизъм/ Град от кости
Сигурно това е най-дълго отлаганата ми книга, просто не мога да я започна, всеки пък като си кажа утре е денят, просто нещо ми прищраква и се отказвам, но е крайно време да я прочета, колкото и да не съм готова за някой събития.  А за град от кости, просто трябва, това е от книгите, за които си казвам прочети я. (ама това си го повтарям от няколко месеца)

7. Двор от мъгли и ярост
Ужасно съм любопитна да разбера какво ще стане в тази история, още първата ме грабна, а някой казват че втората част е даже още по-добра. Дори не знам какво да кажа, освен че просто трябва да се прочете.

8. Червен изгрев
Отново книги, която не очаквах да чета, но намалението на сиела, ее не можах да се сдържа, не знам какво да очаквам, но съм готова за всичко.

9. Тъмна дарба
Следващият ред може да накара някой да иска да ме удуши, но по някаква причина имах проблем с книгата и не можех да я дочета, просто я оставих, харесваше ми и всичко, но понякога не е момента и умишлено не се насилвам да я завърша. Но вече мисля, че и дойде времето.

10. Мъглороден
За моя голяма изненада реших да включа и доста чисто фентъзи, но нещо просто ме накара да избера и тази книга. От доста време се чудя, ами ако не ми хареса, дали да я чета, да мога така до утре, но все пак имам желание да я вида, така че защо не.


Ами това е, не съм сигурна дали ще успея, нито колко време ще имам, но както казах имам желанието да опитам. Вие планирате ли нещо определено за това лято? О и да не забравя, честит 24 май ;)  

Comments

  1. Избрала си наистина чудесни книги, пожелавам ти да успееш да прочетеш всичките! И дано "Мъглороден" ти хареса, трилогията е просто невероятна. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ти ме убеди да и дам шанс, преди това дори не и бях обръщала внимание :D

      Delete
  2. Моят списък е горе-долу подобен на твоя. Наистина много добри книги си избрала, дано да успееш да ги прочетеш всичките и най-вече да ти харесат.

    ReplyDelete
  3. Успех, успех! Давай смело, заглавията са наистина добри. :)

    ReplyDelete
  4. Пожелавам ти успех с прочитането на книжките! От изброените от теб заглавия, нямам търпение да прочета "Звезден полет", "Уинтър" и "Двор от мъгли и ярост". Силно се надявам "Легендата", "Фенка" и двете поредици на Касандра Клеър да ти харесат - лично аз ги обожавам! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз имам големи очаквания, надявам се да ми харесат и на мен :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване