NY Times Book TAG


NY Times Book TAG


Благодаря на Мари за тага.

От своя страна тагвам : Dessie Ivanova , Вероника М. и Габи Николова

1. Коя книга е на нощното ти шкафче?
Цели 3 са - Хари Потър и стаята на тайните, Ангелско нашествие и Poison study.

2. Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?
Последно завърших Ледено ухапване, втората книга от поредицата, Академия за вампири. Обожавам първата книга, но тази я надмина в пъти.

3. Ако можеше да се срещнеш с един автор – мъртъв или жив, кой би бил той? Какво би искал да знаеш?
На този въпрос имам два възможни отговоря и се чудя с кой да отговоря. От една страна бих се срещнала с една авторка, който определено е писала по начин, който изпреварва времето й, говоря за Джейн Остин. Но няма как и да не искам да видя Дж.К. Роулинг, повечето от нас знаят как е написана историята, но ми е интересно как наистина е успала да се справи, когато всичко е вървяло срещу нея.

4. Кои книги на рафта ти може да ни изненадат?
Не мисля, че се сещам за конкретно заглавие, но може би Сиси. За тези, който не знаят обичам историята, а тази на Сиси е определено е доста интересна.

5. Как организираш своята библиотека?
В момента е подредена по цветове, колкото е възможно де, нямам кой знае колко книги. Преди бяха подредени по жанр, преди това май и по автор пробвах...

6. Коя е книгата, която си имал намерение да прочетеш, но още не си? Чувстваш ли се неудобно, че все още не си прочел някоя книга?
Ако трябваше да ми е неудобно за всяка една книга, която искам да прочета не знам до къде щях да стигна. Списъкът ми расте всеки ден, просто не мога да се спра на една.

7. Разочарование, надценена или просто лоша: Коя е книгата, която си мислил, че ще харесаш, но не си? Коя е последната книга, която не си довършил?
Първата книга, за която се сещам е Тъмна дарба, въпреки че имам малко странни отношения с нея. Много ми хареса как започна, историята героите, като цяло всичко, но започнах да я чета в доста неподходящ момент, затова и просто не я завърших. Планирам скоро да го направя и наистина се надявам да ми хареса.

8. Какъв тип истории те влекат? Какви истории избягваш?
Мисля, че аз от типът, който е готов на експерименти. Много често съм си казвала, този жанр или тази история не са за мен, но често оставам изненадана, че не всичко е такова каквото си го представям.

9. Ако можеше да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя?
Независимо дали говорим за президента, или който и да е било друг човек, не бих задължила никой да прочете някой определена книга. Още в училище научих, че когато насила накараш някой да прочете нещо, той няма да ме си наслади по същият начин.


10. Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?

Като за начало, няма да е зле да завърша суматите книги, които започнах. А след това, ами не съм сигурна, но Хари определено е в списъкът ми.

Comments

  1. Пореден прекрасен таг ^^ Подбрала си наистина невероятни заглавия и съм напълно съгласна относно "четенето насила" ! Благодаря ти за тага и ще се постарая да го направя възможно най-скоро ^^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване