September Wrap up & October TBR


September Wrap up
& October TBR

Това беше последният месец от ваканцията, постарах се да го оползотворя пълноценно. Просто като се сетя, че на 3 ти почвам, просто искам да си остана в леглото. Но като изключим всичко това, септември беше много силен книжен месец. Цели 12 книги, въпреки че една от поредиците не я броя много, но да преминавам към прочетеното за месец септември.

Мило палаво момче
Добавих книгата в последният момент, видях че я има и нямаше как да подмина Кристина Лорен. Обожавам книгите и, а и исках да си завърша поредицата. Въпреки че в сравнение с първите две книги, третата ми хареса една идея по-малко, все пак съм доволна от историята, защото определено не очаквах да ми хареса. Ревю на поредицата. Оценка 4,5/5

Сърца за разбиване
Честно казано започнах книгата с идеята, че няма да имам определени очаквания. И може би точно затова ми хареса, идеята определено е много оригинална, а стилът на писане на Али Новак, може да те грабне от самото начало. Ревю. Оценка 4,5/5

The Hotel (1-3)
Това е поредицата, за която казах, че много не я броя. Просто едната книгата е около 60 страници, така че дори общо трите се четат на едно сядане. Но една вечер нямаше какво друго да правя, затова седнах и прочетох книгите. Оказа се доста приятна история, особено за отбиване на номера. Оценка 4/5

Златният мост
Ще се повторя с ревюто си, но определено бях изненадана от книгата. След като първата не успя напълно да ме завладее, не очаквах и тази да го направих. Но останах много приятно изненадана, колко добре е написана историята. Ревю. Оценка 4,5/5

Синът на Нептун
Има ли нужда изобщо да казвам нещо...Пърси, чаках да се върне. Да се запозная с лагера на римляните се оказа не само ужасно интересно, но и много напрегнато. Мислех, че ще ми отнеме време да навляза в цялата смяна на божествата, но напротив, беше ми дори още по-интересно. Нямам търпение за следващата част. Оценка 5/5

Under the never sky
Преди да кажа какво мисля за книгата, една вметка. Малко ще отложим дискусията за този месец, но ще се постараем максимално. Колкото до книгата, останах много изненадана от светът, който е изграден. След като прочетеш n на броя книги от този жанр, определено не очаквах, че има какво да ме изненада. Въпреки че книгата не беше концентрирана изцяло върху действието, мисля че следваща ще го направи. Ревю. Оценка 4,5/5.

Autumn in London
 Това е втора книга от една романтична история, която отново се чете на едно сядане. Просто едни дъждовен ден я хванах и за няколко часа я завърших. Оценка 4/5.

Ш-ш-шт
Тук имам доста какво да кажа, дори не знам от къде да започна,затова ще запазя голяма част за дискусията. Ревю не мога да напиша, просто отношението ми към книгата е доста за воалирано. От една страна, това не е паднали ангели, знаех го, въпреки че трябваше често да си го повтарям, имаше моменти, в който не отлепях поглед и после просто авторката убие цялата тръпка. А и може би не успях много да разбера и почувствам героите. Оценка 3/5.

Хари Потър и Философският камък
Както и миналият месец казах, смятам да препрочета поредицата. Нещо дълбоко в мен ме ръчкаше, че е минала цяло година, ами ако не почиствам същото като първият път. Дори не знам защо си го мислех, още след първата страница си спомних защо това е любимата ми поредица... Трябва ли да казвам каква ми е оценката.

Всичко, всичко
Завърших месеца с тази толкова различна книга. Въпреки че очаквах малко да ми прилича на вината в нашите звезди, останах приятно изненадана колко необикновена е тази история.А да не говорим, че не очаквах подобен края. Ревю скоро. 4/5


October TBR


Този път стана излишно дълъг, а и не знам как ще протече този месец. Много се надявам да прочета всичките книги, които съм си набелязала, но малко ме съмнява. Но ето го моят прекалено оптимистичен списък.

Сирената
Знакът на Атина
Хари Потър и стаята на тайните
Ангелско нашествие
Ледено ухапване

Как мина септември за вас, планирате ли нещо за този? 

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване