24-Hour Read-a-thon


24-Hour Read-a-thon



Нищо, че този пост се развива поне около седмица след като го пуска, но направете се, че не забелязвате това. Както и по надолу ще спомена през последните няколко месеца имах проблем с четенето, просто физически нямах желание да го правя, но лека по лека успях да вляза в ритъм и така лятото отново имах нужда да чета. Случайно попаднах на този 24 часов книжен маратон и просто исках да предизвикам себе си, а и ако трябва да съм честна си беше доста забавно и разпускащо да не мислиш за нещо друго освен следващата глава. Без да навлизам в други подробности ви връщам една седмица назад на 10.08.17.

11:50 Сигурна съм, че до няколко часа ще съм премислила какво точно искам да чета, затова още няма да ви казвам, но ще започна или по точно продължа с Портала на времето, остават ми около 200 страници, затова задачата ми е да я завърша и да си легна, надявам се да е преди 5. Може би за някой е странно защо бих направила подобен маратон, просто в последните месеци бях в един огромен книжен застой и в момента имам нужда да чета, а и обичам да предизвиквам себе си. А да не забравяме и частта, в която аз съм ужасно разсеяна, ако не съм си поставила нещо за цел по-вероятно е да ми отнеме много повече време, затова този маратон ми изглеждаше като нещо напълно нерационално, но пък забавно. Засега ви оставям, до следващото ми включване. Пожелайте ми успех.

01:10 Най-вероятно всеки момент ще заспя и ще постъпя разумно като оставя книгата, дадох всичко от себе си, но явно втората ми смяна си е казала думата и няма да успея да чета до по-късно, но утре с пълни сили смятам да я завърша. Затова сега ви пожелавам лека нощ.

07:50 Добро утро, определено сънят ми се отрази доста добре, вечерта имах чувството, че чета едно и също от 10 минути, сега няма търпение да я завърша, защото я оставих на прекалено интересен момент. Чак сега се замислих, че през почивният ми ден се събудих в 7, благодаря ти биологичен часовник, супер си.

9:20 Време е за една бърза закуска с последните страници, казвала ли съм колко много се пристрастих към смутита всяка сутрин закусвам с едно, странното е че ме засищат, а и ми дават една лекота и енергия.

10:15 Това беше, краят на още една поредица. Не мога да не кажа, че накрая просто се усмихвах глупаво, Порталът на времето, може да не е някой книга, която бих препрочитала, но определено обожавам идеята за пътуване във времето и трябва да прочета още такива. Предложения?

11:00 Следващата книгата, която смятам да започна е Слънцето също е звезда, останах с много добро мнение за Всичко, всичко на Никола Юн, затова ми е интересно какво точно ще се случи в тази.

15:40 След почивка за обяд и малко време за youtube приключих Слънцето също е звезда и мога да кажа, че Никола Юн още веднъж ме очарова, книгата не само, че ме накара да се замисля, но и да се усмихвам, дори да знам, че историята определено не е нещо, което би могло да се случи, зависи колко вярвате в теорията на вероятностите. Сега отново си вземам кратка почивка да реша какво ще готвя за вечеря, а и следващата книга също не е лесно решение.

17:00 След доста чудене какво точно да започна се спрях на, Да целунеш ангел на Сюзан Елизабет Филипс, нещо такова ми липсваше в списъкът с четива за днес. Надявам се да ми хареса и да е добър завършек на деня.


12:02 Включвам се за последно и то доста по-късно, но напълно се заплеснах с книгата и другите неща за вършене, но съм изключително доволна от себе си, не че е някакво състезание, просто исках да разбера дали мога да се концентрирам само върху едно и може би една доза надпревара със себе си, за онези месеци, когато не ми се четеше, явно сега ми се връща със задна дата. Успешно завършех две от книгите в списъкът си и имам около 100 страници от Да целунеш ангел, които просто трябва да дочета. Затова сега ви пожелавам лека нощ, надявам се и този пост да ви е бил интересен. 

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване