Всичко, всичко - Филмово ревю

Всичко, всичко

Филмово ревю



Преди да започна това ревю, трябва да уточня, че ще съдържа спойлери от книгата, просто в ревюто на романа нямаше и мисля, че ще е добре този път да говоря спокойно. Все пак сигурно голяма част от вече сте чели книгата и събитията в филма няма да ви изненадат, затова защо да не ги обсъдим, но и да поговорим за самата адаптация. Оставям ви и ревюто си към книгата, първите няколко абзаца може да ги четете спокойно не съм издала нищо, ако просто се интересувате от самият филм. Просто аз съм от тези, които първо искат да прочетат книгата, но ако на вас просто ви се гледа някой лек, интересен и разпускаш филм, давайте няма да сбъркате.

Ще започна едно по едно с всичко, трябва да кажа, че съм изключително приятно изненадана от филма, като всеки един книголюбител няма как да не сравня двете. И все пак нямаше как да нямам определени очаквания, както от актьорите така и от това какво и как са вкарали в самият сценарии. Все пак книгата е пълна с илюстрации, а Оли и Мади през една голяма част дори не се виждат, но въпреки това са създали един доста оригинален начин да замесят картинките от книгата и хилядите чатове.  

Доволна съм и от актьорският състав, може да на се някой изключително известни и популярни, но въпреки това изключително добре са влезли в ролите си. Една голяма част от книгата е вкарана във филма и основното съдържание не е променено, което доста често се случва при адаптациите. Направи ми впечатление, че въпреки че самото действие се развиваше доста бързо(то не че книгата е дълга, за да е бавно), но не изглеждаше прекалено нахвърляно. Поне за мен между героите имаше една изградена атмосфера, все една се познават отдавна, а не снимат от няколко месеца. Това са най-важните елементи, когато се прави адаптация по книгата, затова смятам, че учудващо този път се е получила една добра екранизация по книга, защото има доста примери за интересни филми, които обаче нямам нищо общо със самата книга.


До тук мисля, че не издадох нищо от съдържанието, но не мога повече, защоо трябваше да постъпят така с Мади. Честно казано докато четях не ми мина дори през ума, че собствената и майка ще я лиши от правото на живот. Да разбирам гледната и точна, но не е правилна. Но някакси това ми изглеждаше една идея по-нормално от връзката, която успяха да изградят Оли и Мади, поне за мен всичко между тях стана една идея по-бързо и може би дори леко неестествено, но коя съм аз да споря с автора. 

Сега като се замисля, ми е интересно как все пак не са разбрали, че болестта не е истинска, все пак от чисто любопитство аз бих потърсила и второ мнение, не случайно в такива неща не бива да се намесва член на семейството. Но като изключим всички тези елементи, които чисто и просто са плод на моите размисли сама история е много приятна както за гледане така и за четете, някак си не представя една нестандартна история за израстването и първите сблъсъци с живота.  Ако сте харесали книгата ви препоръчвам и филма, както казах съм доволна от това, което се е получило. 

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване