July Beauty Favorites

July Beauty Favorites



За първи път, поне по мой спомени, ще се опитам да напиша подобен пост, така че опитайте се да забелязвате неуспешните ми опити. Днешният пост няма нищо общо с книгите, както и преди месец, два казах искам да придам малко по- широк обхват на блога си, а днес не знам защо, но имам желание точно за това. Отново се отплеснах, темата на поста е за любимите ми козметични продукти за юли месец. Въпреки че в тези жеги не слагам кой знае колко грим това не пречи да си имам няколко любимци, голяма част, от които са изключително достъпни.
Ще започна с червилата на Golgen Rose, които напоследък доста нашумяха.

 До колкото разбрах скоро ще има и нови цветове, което е още една причина да увелича колекцията си. Честно казано не знаех какво да очаквам от тях първият път, когато си ги взех, което беше преди няколко месеца може би. Към началото на новата година и в България започнаха да нашумяват матираните червила и аз като един абсолютен маниак на тема червила нямаше как да не си взема. Тези, които досега съм изпробвала са 05,03,10,12. Като може би най-доволна съм от 03 и 05. 



Първият цвят(сивкавия) 10,05,12,03.
В действителност издържат часове, независимо дали ще ядете или пиете нещо, нанасят се лесно и самите цветове седят изключително наситено на устните. Може би единствено от 12 съм леко разочарована, не защото не харесвам цвета, а просто защото поне при мен не е толкова траен като останалите.
Следващите три продукта, за които ще говоря са такива, които използвам всеки ден, когато нямам време или желание да се занимавам с нещо повече. Фон дьо тена е на Maybelline с цвят 16 -vanilla rose. Разнася се изключително лесно и не е тежък, като цяло е много лек и ненатрапчив, което е голям плюс за сезона, но ако търсите нещо по-покриващо не мисля, че точно той ще ви свърши работа, аз лично го използвам основно за уеднаквяване на лицето. От спиралата съм ужасно доволна, не е някоя от онези много скъпи спирали, но ми върши чудесна работа. Поне на моите мигли изглежда добре и това, което също харесвам в нея е, че не се размазва в края на деня и не седи на топченца. На golden rose  е, води се за обем. Очната линия я използвам от доста време и мисля, че дори не съм сменяла марката Classics, в едни бели кутийки продава се почти навсякъде. Напоследък ми се струва, че формулата е по-различна, защото се трие по-лесно от преди, но засега ми върши работа.

Бърза вметка и за любимият ми лак за този месец, отново на Golden rose, от серията ice chic с цвят 14. Напълно обожавам този цвят, нищо че не е особено летен се върза идеално с цвета на косата ми и разбира се на банския, а като прибавим, че е издръжлив няма какво повече да искам.

И като за финал, продукта от който съм най-доволна и не знам как откривам чак сега, да говоря за мицеларната вода, сигурно повечето от вас я използват от години, но аз едва сега открих какви чудеса върши тя. Тази, която избрах е на Garnier и смело мога да кажа, че това е най-удобният за мен начин за сваляне на грим. Не отнема много време и усилия и почти от веднъж сваля всичко, както грима така и всичко останало натрупало се пред деня.


Това беше от мен за днес, надявам се поста да ви е харесал, скоро може и най-после да стигна до консенсус за новото име на блога вие първи ще го разберете. Сега ви пожелавам приятен остатък на деня и още по-приятно почивка, на тези които вече са но морето или накъде другаде. 

Comments

  1. Екстра е поста :) Лошо няма, щом имаш нужда да се разнообразяваш

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване