Summer Lovin’ Book Tag 2017

Summer Lovin’ Book Tag 2017


Мисля, че това е един много удачен момент да пусна някой летен таг, навън е скромните, поне, 38 градуса, така че в такива моменти просто обожавам лятото. Този път, за да се затрудня ще отговарям на въпросите само с книги прочетени тази година, но вие може да отговорите, както прецените. Ще тагна Криси(diagnosisabroad), Рали(bloodyrosered), Теди(bookishipster) и Силвия(mybooksaremyworld) , но всеки може да се чувства поканен да го направи.

Начало на лятото: грабващо първо изречение.
Не знам дали е най-грабващото изречение, но в момента съм ужасно на тази вълна, книгата е пред мен, а и става дума за война, определено звучи примамливо. Това прозвуча зле, да мир за мир говорех.
“Искаше ми се да живея в мир. Ала моите врагове ме въвлякоха във война.” – Червен изгрев: Пиърс Браун


Прекалено горещо е за излизане :книга перфектна за цял ден у дома.
Определено “До всички момчета, които съм обичала”, не само че е напълно подходяща за сезона, но лично аз в действителност за завърших в един от онези прекалено горещи дни, когато нямаш желание за нищо по-сложно от това да лежиш. Хубаво е понякога да има такива дни, ако не се надявам на работното място или у дама да сте с климатик.

Лятно пътешествие: книга, която бихте взели с вас на път.
За да не се припокривам с първата категория ще кажа “Тайният портал”, това е другата книга, която взех с мен (чувствам се горда взех само три, което си и цяло постижение) и въпреки че засега съм прочела съвсем малко съм сигурна, че ще ми хареса, първите две бяха много леки и приятни за четене и като прибавим и леко историческата нотка няма как да на ми хареса.

Божествен студен чай: книга, която се развива на студено.
Това май е най-трудната категория, защото в тази жена последно нещо, за което се сещам са онези студени зимни дни, когато си седях вечер с чай в ръка и дебело одеяло. Добре де, трябваше да проверя списъкът си с прочетени книги и малко да видоизменя в главата си изречението, но ще кажа третата книга от поредицата “Светът, такъв какъвто го познавахме”, защото там си беше доста студено през повечето време, вярно че не беше нормален студ, но да изключим тази част.

Неприятно слънчево изгаряне: книга, която наистина не сте харесали.
Не бих казала наистина, защото се опитвам във всичко от откроявам и добрите и лошите черти, но “ Парцалена принцеса”, просто за мен имаше повече отрицателни, дали защото не се разбрах с героите или нещо друго, но въпреки това ще дам шанс на втората, което все пак значи че не мразя книгата, просто не ми е любима.

Горещо четиво: препоръчайте любима книга.

Няма да съм аз, ако не включа “Друговремец “ в някой таг, но хей този път ще кажа в “Капана на времето”, защото е просто епична и не мога да повярвам, че нямам третата, защото просто искам да продължа да чета тази поредица. Да много я обичам, ако някой досега не е разбрал, но всички си имаме такива моменти, не ме съдете де. 

Това е от мен за днес, сега ви пожелавам приятен остатък от този ужасно горещ ден. 

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване