Mid-Year Freak Out Book Tag


Mid-Year Freak Out Book Tag



Благодаря на Yulia K за тага.

1.Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2016:
Просто няма как да отговоря, това е годината с едни от най-добрите попадения, а е минала само половината.

2.Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2016: 
И аз ще кажа кралица на сенките, просто за мен това е най-добрата книга от поредицата досега.

3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си:
Илумине  и двор от мъгла и ярост. 


4.Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината: 
A torch against the night втората на въглен в пепелта.  

5.Най – голямо разочарование:
Самодива, просто не почувствах връзката с героите.

6.Най – голяма изненада:
Фенка, да не мога да повярвам, че го казвам, но книгата ме изненада приятно.


7. Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб):
Рене Ахдие, гневът и зората...


8.Нов герой, по когото си падаш:
Джейми... Джейми Александр Малкольм Макензи Фрейзър, ако трябва да съм точна.

9.Най – нов любим герой:
Джулиън Блекторн.

10.Книга, която те е разплакала:

Може би Аз преди теб не е за всеки, но мен лично успя да ме разплаче.(ама аз си плача на книги, така че може би аз не съм фактор за този въпрос.)
 
11.Книга, която те е зарадвала:
Първото, за което се сещам е Пърси, просто няма как все пак говорим за Рик.

12.Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година
Крадецът на книги за филм и бонус отговор Друговремец за сериал.

13. Любимо ревю, което си написал/а досега през годината
Може би е странно, но не мога да си определя любимо ревю, всяко едно съм го писала по определен за мен начин и не мога да кажа това е по-добро или онова.

14.Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а) 
Колебая се между гневът и зората и двор от рози и бодли...

15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината:

Всички брои ли се за отговор, бих заложила на това.

Тагвам Мари, Румяна, Теодора и Бриана 

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване