Day and night book tag


Day and night book tag



Време е за още един таг, каква изненада. Но както и да е, направо преминавам към въпросите.

 D: Кога четеш повече, през деня или през нощта?
Подвеждащ въпрос, много зависи дали говорим за лятото или зимата. През лятото мога да седна да чета по всяко време, но през зимата по-скоро вечерта.


 A: Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?
Хари Потър и Друговремец...обичам ги по толкова много причини.

 Y: YA да или не?
Определено, Да.

A: Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?
Много герои искам да вярвам, че са истински, но все пак знам, че не са. Животът ни щеше да е много по-интересен, ако те бяха част от него.

N: Даваш ли книгите си на заем?
Не на всеки, наистина трябва да ти вярвам, че ще ми я върнеш цяла и непокътната, преди да ти я дам.

D: Миришеш ли книгите си?
О, сигурна съм, че всеки го е правил. Просто е като инстинкт да подушиш новата си книгата. Сякаш предусещаш колко ще ти хареса преди още да си я започнал.

N: Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?
За мен лично няма значение, стига човек да ми е приятен, дали обича книгите или не няма особено значение.

 I: Държа книгите ми винаги да изглеждат добре, или пък не? Ти от кой тип си?
Определено от типът, който си пази книгите. Не обичам да са надраскани или скъсани.

G: Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?
Никога не може да имаш прекалено много книги!

 H: Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?
Май не, винаги гледам да съм внимателна, ако пия нещо, докато чета. Случвало се е да скъсам някой ъгъл или да го прегъна, но гледам да не се случва често.

T: Предпочиташ да четеш на тишина или не...с други думи, четеш ли, докато тренираш?

Аз и така не тренирам, още по-малко пък, докато чета.

От своя страна тагвам: Теди, Илияна, Кая и Теми 

Comments

  1. Доста оригинален таг и прекрасни отговори! Благодаря за отбелязването, ще го направя с голяма радост възможно най-скоро! ^^

    ReplyDelete
  2. Ще се радвам да прочета и твоите отговори <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване