I am a reader Tag

 I am a reader Tag



Чудех се кой таг да направя и се спрях на този, просто защото повечето пъти говоря за книги, които бих препоръчала. Затова този път се спрях на нещо, което е по скоро за  това, какво ме е формирало като читател.


1. Изберете една дума, която описва това да си читател?
Приключение, с всяка една книга, която чета се впускам в все по нови и нови светове, виждам светът през очите на героя и изживявам всичко с него. За мен в това се крие магията на книгата, начина по който те кара да се чувстваш, винаги може да отгърнеш някоя страница и да забравиш за всичко.

2. Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
И преди съм се замисляла за това, защото и преди 4 години също четях, но просто съвсем различни книги, но именно Джейн Еър беше първата книга, която ме накара да отида в библиотеката да си избера нещо...

3. Твърда или мека корица?
Твърда.

4. Как четенето промени същността ви?
Четенето се превърна не само в начин да запълня свободното си време, но и в нещото, с което искам да се занимавам в бъдеще. Книгите ме научиха, че не винаги всичко ще става като с вълшебна пръчица, но също така ме научиха да вярвам. Дори за някой всичко това да е просто една история, всеки които чете знае колко много може да научиш от книгите. Понякога дори не осъзнавам как, преди още да прочета следващият абзац, се замислям как аз бих постъпила. Ако някой ме пита дали книгите ме промениха, дори не бих се замислила как да отговоря.

5. Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?
Няма да посоча конкретно заглавие, просто защото в различните моменти имам нужда и от различни книга. Има толкова много книги, които мога просто да взема и да отгърна, на която и да е страница, да погледна изречението и веднага да се сетя какво се случва.

6.Кой беше човекът, който ви показа светът на книгите? (или сами го открихте?)
Определено баба ми, тя беше първият човек, който ме заведе в библиотека, тя ми даде Джейн Еър, тя ми показа колко необятен е светът на книгите. И майка ми, независимо колко често съм искала като малка да ми се прочете нещо никога не ми е отказвала.

7. Опише идеалното си място за четене.
Представям си едно уютно кресло, където мога да си сложа и краката, с възглавнички и одяла точно до камината с изглед към прозореца. Май бях доста конкретна.

8. Коя книга промени начина, по който гледате на светът?

И преди съм го казвала, но може би не съм обяснявала защо. Има две книги, които промениха доста, Хари и Друговремец. Не знам как да го обясня, но преди да прочета тези две книги, аз просто обичах да чета. Но именно те бяха причината да си кажа, с това искам да се занимавам. Просто и двете си проправиха път към мен и може би без тях сега нямаше да искам да работя в тази област. 

Тагвам : Мари Чернева,Yulia Kirilova,Ralitsa Koleva и Kristina Ilieva

Comments

  1. Много хубав таг, и прекрасни отговори 😍❤ .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря <3 Надявам се скоро да видя и твоите отговори.

      Delete
  2. Ооо това е супер готин таг! Напълно идеален за книжните ни души <3 Много ти благодаря, още днес ще се захвана да напиша поста с най-голямо удоволствие :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много се радвам, че ти харесва. Ще чакам да прочета отговорите ти <3.

      Delete
  3. Благодаря за тагчето, ще го направя при първа възможност! ♥

    ReplyDelete
  4. Много готин таг, определено ми беше интересно да прочета отговорите и дори имам желание и аз да го направя :D <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване