Reading routine

Reading routine


Каня се да напиша този пост, от има няма 3 месеца. Да, знам, справям се отлично. Вече дори не знам колко време мина, от както написах нов пост. Но днес няма да ви занимавам с това, а с това как протича четенето при мен или така нареченият reading routine. За да е по интересно(надявам се) този път ще разчитам повече на снимки, идея си нямам какво точно ще се получи, но най-после имам желание да напиша нещо, затова ще се възползвам. И не на последно място, благодаря на Павлина, че ме изтърпя, докато я карах да преповтаря част от снимките. 

1.Да си избера книга
Сигурно това е най-трудното решение, което ми се налага да вземам толкова често. На вас случвало ли ви се е да седи пред книгите си, просто защото не може да решите какво ви се чете?



2. Да си направя чай
След като най-сетне, след около 2 часа, съм си избрала книга е време за чай. Аз съм от тези, които обичат да пият чай докато четат, понякога си вземам и нещо за хапване, но повечето пъти го изяждам преди да започна да чета.



3. Да снимам книгата
Аз съм от типът, който обича да си снима книгите. Просто е невъзможно да започна книга без преди това да съм и направила, ами не знам, 100 снимки. Добре, че няма кой да ме гледа отстрани, сигурно е много странно.


4. Goodreads
Да, още не съм стигнала с частта с четенето, първо минавам през Goodreads. за да отбележа какво чета, или пък до къде съм стигнала.



5. Време е за четене
Блаженство, най-добрият начин за почивка. Какво повече да кажа...



6. Цитати
 Знаете онези малки цветни листчета, ами обожавам ги. Винаги, когато чета си отбелязвам нещо. Дали цитат или някой момент, който просто ми е харесал. Затова книгите ми понякога заприличват на дъга.



7. Котките
Как да го кажа, не че не го обичам, ама не знам защо, но винаги когато реша да чета, котката ми решава, че и е време за прегръдки... Убедена съм, че го прави нарочно, всеки с котка ще ме разбере.




Това е от мен за днес, вие имате ли някой странен навик, докато четете? 

Comments

  1. Пак заповядай, дунди. ❤ Знам, че после ти ще снимаш мен.
    П.П.: Разбирам те за котките, знаеш ги Самчо и Лея ;д

    ReplyDelete
    Replies
    1. Нито една котка не е пострадала при заснемането на този пост :D <3

      Delete
  2. Прекрасен пост ^^ Аз също имам навика първо да снимам книгата преди да започна да я чета .. Отлично те разбирам :дд

    ReplyDelete
    Replies
    1. Просто няма как да се сдържиш <3

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване