AUGUST WRAP-UP

AUGUST WRAP-UP




 Май този месец не се справих много добре и прочетох само 6 книги.Просто пътувах повече и все не ми оставаше толкова време,но затова пък смятам другия месец да наваксам.
Започнах месеца с невероятният изгрев на път за Несебър и доста чакана от мен книга,а именно Наследницата на Кийра Кас,но не знам защо ,но очаквах малко повече от Идлин,но за това друг път.На плажа успях да я прочета и да започна Хари Потър и затворник от Азкабан.Имам чувството,че с всяка
следваща книга все повече се влюбвам в тази поредица.Малко преди да дойде време да се приберем не знам от къде ми дойде , но в 10 вечерта реших искам да прочета Синдер и още на другия ден приключих.В следващата една седмица сякаш не ми дойде музата за нищо,но все пак прочетох Среднощна корона на Сара Маас и ми хареса даже повече от първата.След това дойде ред на Подборът на Али Конди.На мен лично ми хареса въпреки,че съм чувала доста отрицателни коментари,но може би ,защото не съм чела Дилириум и затова не ми направи впечатление колко подобни са сюжетите.Та в последната седмица бях заета с кръщенето на малката ми братовчедка и имах време само за Тежко изпитание на Лора Кей.Доста ми хареса в началото но после ме загуби и се бавих доста с нея.
Вече сме на прага на септември ,а на  мен изобщо не ми се мисли за предстоящата  година.В съзнанието си избутвах това ,че ме чакат матури и това най-накрая да реша със сигурност какво да уча.Не като да не съм мислила,просто не съм сигурна освен едното,което знам,че искам, кой да са другите.Но още има време ще се насладя максимално на оставащите дни.



Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване