September TBR

September TBR


Това е списъкът с книгите,който искам да прочета за следващия месец.Надявам се да имам време за всичките.Тази година ще съм 12 клас и ще имам по-малко време,но книгите определено ще ме разсейват от всичко друго.На някой от книгите ще напиша ревю,както и на някой други,който на скоро завърших.
Първата книга в списъкът ми е Скарлет на Мариса Мейър.Това е втората книга от поредицата лунните хроники,надявам се и тя да ми хареса даже повече от Синдер.
Втората и третата са книги,който искам да прочета от доста време,но всяваш все не ги започвах незнайно по какви причини.Това са ангел с часовников механизъм на Касандра Клеър и създадена от дим и кост на Лейни Тейлър.
Четвърта е Фор на Вероника Рот,просто защото искам да завърша поредицата за Трис и Фор.
Петата е третата книга на Сара Маас ,огнена наследница нямам търпение да видя как ще се развие историята тук.
Шестата е книга,която си взех на скоро ухание на мрак на Марго Бъруин.И още една съвсем нова,твърде далеч на Аби Глайнс.
Осмата книга е тази за ,която най-много съжалявам,че преоткрих 18 години след издаването на първата,а сега мога и да нарека моя любима поредица,въпреки че съм само на четвъртата книга.Това е Хари Потър и огненият бокал нямам търпение за нея.
Деветата е целувка за Ана на Стефъни Пъркинс.Сякаш ми се чете някоя сладка история като тази .
И завършвам с азбучните убийства на Агата Кристи за малко разнообразие с нещо криминално.

И мой е това,ако просто не ми дойде музата за нещо различно през месеца.Надявам се да се справя.Пишете ми,ако искате ревю на някой от тях.

Кой от тези книги сте чели и коя ви е любима?


1. Скарлет - Мариса Мейър
2. Ангел с часовников механизъм-Касандра Клеър
3. Създадена от дим и кост -Лейни Тейлър.
4. Фор- Вероника Рот
5. Огнена наследница - Сара Маас
6. Ухание на мрак - Марго Бъруин
7. Твърде далеч - Аби Глайнс
8. Хари Потър и огненият бокал- Дж.К.Роулинг
9. Целувка за Ана - Стефъни Пъркинс
10. Азбучните убийства - Агата Кристи

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване