kiss marry cliff

Kiss ,Marry, Cliff

Отдавна се каня да направя този таг,просто защото ми се стори забавен.Правилата са лесни, избирате си имана на герой от книги и теглите по три.За всяко едно трябва да кажеш дали би го целунала,хвърлиш от скала или би се омъжиш за него.Аз избрах 21 имена тоест имам 7 тройки за определяне,на някой реших доста лесно на други мислех какви ли не теории ,за да оцелеят всички.Не знам колко ме разбрахте,но дано на долу да стане по- ясно.

Джем,Адам,Етиен
Първо бих целунала Етин(Целувка за Ана),Ще се омъжа за Адам(Разбий ме ) и,ами Джем(Адски устройства)той така или иначе е болен,тим Уил.

Пийта,Дориян,Зед
Тук ми беше най-трудно.Първо ще целуна Зед(Скай),ще се омъжа за Дориян,все пак е толкова мил и жертвоготовен и принц и напълно се чудих какво да правя с Пийта(игрите на глада),та аз съм за него и Катнис,но дълбока се надявам,че той е оцелее.

Акива,Вълкът,Гидиан
Лесно,убивам Акива(Създадена от дим и кост),не знам защо ама не съм му фен,целувам Вълкът(Скарлет),и е се омъжа за Гидиан(Скъпоценни камъни),да знам държа се гадно,ама си имаше причини.

Джейкъб,Уорнар,Брейдън
Ами налага се да бутна Уорнар(Разбий ме ),ама тайно се надявам да оцелее,ще целуна Джейкъб (Здрач)и бих се омъжила за Брейдън(Дъблин стрит ),който най вероятно може да не сте чували,значи трябва да прочетете книгата.

Едуард,Фор,Максън
Ууу лесно,чао Едуард(Здрач),целувам Фор (Дивергенти)и се омъжвам за Максън(Изборът).

Гейл,Ръш,Деймън
Най-после мога да го върна на Гейл(Игрите на глада),заради Пийта,да целуна Ръш(Твърде далече) и да се омъжа за Деймън (Лукс).

Травис,Кал,Уил
Трудно решение,но отново ще кажа моля те оцелей Кал(Алена кралица),ще целуна Травис (Красиво бедствие )и е се омъжа за Уил(Адски устройства),очевидно.


Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване