Unpopular opinions tag

Unpopular opinions tag

Малко със закъснение ,но благодаря на Мери за тага.





1.Популярна книга или поредица, която ти не харесваш.
Въпреки ,че дори не дочетох първата книга от поредицата Маккайла Лейн на Карън Мари Мониг,не мога да кажа ,че я харесах ,не знам защо но просто не ме грабна нещо в началото,може би след време ще и дам втори шанс,просто не сега.

2.Популярна книга или поредица, която е по-скоро мразена но ти я обичаш:
Ами за Здрач има доста противоречиви мнения ,но да аз я харесвам,може би от сантиментална стойност,защото беше една от първите книги,който поставиха началото на всичко.

3.Любовен триъгълник, в който главният герой да е избрал човека, който ти не си искал да избере (или романтична двойка, която не харесваш).
Ами само на втората книга от Стъклен трон съм,но всичко ,което стана между Селена и Каол ,ами просто съм за Дориан най-лесно е така да го кажа.

4.Популярен жанр, към който рядко посягаш.

Ами май не се сещам за такъв.


5.Популярен или много обичан герой от книга, който не обичате:
Ами може би ,Акива от създадена от дим и кост ,просто не съм му голям фен ,без определена причина.

6.Популярен автор, който не успява да ти хареса:
Ами може би Джон Грийн,първия път като четох негова книга ,даже дори втория ми хареса ,но сега като се върна назад не знам защо ни е харесало.

7.Популярни или често използвани в книгите тропи, които си се уморил  да срещаш ( като ‘’изгубени принцеси’’, продажни владетели, любовни триъгълници):

Ами обичам си ги всичките,колкото и да се повтарят всеки автор ги поднася различно.

8.Популярна поредица която нямаш желание да прочетеш:
Учудващо ,но не се сещам,май съм доста отворена към всичко.

9.Казват, че книгата винаги е по-хубава от филма но има ли филмова или телевизионна адаптация , която харесваш повече от книгата-първоначалник:
Май и тук ще кажа не ,просто за мен книгата винаги си е по добра.Но това не ми пречи да харесвам и филмите.


Тагвам Юли, защото май само тя още не го е правила, но ако съм пропуснала някой да де чувства тагнат.

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване