Movies based on books #1

Movies based on books #1


Още преди да започна да чета обичах да гледам много и разнообразни  филми. А когато съчетах и двете започнах да обръщам внимание и на малките детайли. Най-честият коментар, който чувам, е че филма няма как да е по-добър от книгата и са напълно прави, но въпросът не е кое от двете е по-добро, защото за всеки читател отговорът е ясен, а дали самият филм е интересен. Аз лично повечето пъти първо гледам филма и то не ,защото очаквам той да е по-лош, а просто защото преди това дори не бях чувала за някой от книгите, но както казах това беше преди, на  този етап, когато видя, че има възможност да направят филм по някоя книга, в повечето случай искам веднага да я започна, въпреки че лично аз предпочитам първо да гледам филма.
Разделила съм поста на две, в този ще разгледам моите топ 6 филма по книги,който съм чела и такива, който само съм гледала.В другият ще събера част от сигурните и потенциални адаптации предстоящи през 2016.


Топ 6 на любимите филмови адаптации

6.Пърси Джаксън
Съвсем на скоро прочетох първата книга и започнах втората, но за това кратко време поредицата на Рик Риардън се превърна в една от любимите ми.Въпреки че филма и книгата са доста различни, точно това беше причината да се насладя на прочита толкова много.Филмите засега са два,но се надявам скоро да видим и останалите от поредицата.
 5.Скъпоценни камъни
Също както предишната и тук филма дойде преди книгата, въпреки че попаднах на него съвсем случайно,доста се чудих да ли да го гледам, но след като най-накрая го направих,  наистина ми хареса и потърсих да ли ще има и трета част и така разбрах, че е направен по книга.След като прочетох и нея установих, че имаше доста различия, но въпреки това и двете бяха интересни, а и това беше първият ми път, в който се сблъсках със пътуването във времето.
4. Шифърът на Леонардо
Това е единствената книга, в тази класация, която прочетох преди да изгледам филма, а и беше една от причините да започна да чета. Бях толкова погълната, че за няколко дена я прочетох, което по това време си беше доста за мен. Тогава изгледах и филма и останах доволна, както от това, че филма е направен добре, така и от актьорската игра.
                                                                         3.Дивергенти
Историята зад тази книга е по-странна. Бях гледала филма без никаква идея, че е по книга, а няколко месеца по-късно в час по психология госпожата донесе книгата, заради една игра и моята реакция беше ууу това го знам, гледала съм го. И затова я прочетох. Това е книгата, която обичам и мразя едновременно, които я е чел знае за какво говоря.
2.Игрите на глада
В този случаи прочетох книгата много след като изгледах филма. Мисля,че беше малко след като излезе първата част на трития филм, просто защото исках да разбера какво ще стане с Катнис и Пийта и не ми се чакаше цяла година. И обичам и филма и книгата, идеята може да е като на много други книги вече, но аз харесвам именно тази.
1.Хари Потър
Да, знам Хари Потър, очевидно обожавам и филмите и книгите и не мога да кажа и едно отрицателно качество. Има някой моменти, който ми се искаше да видя, но и така ми харесва. Най-странното, като изключим, че чак сега почнах поредицата беше, че до преди 2 години не бях гледала всичките филми по ред, винаги беше 4 после 2  и така, знам че голяма част от моето поколение е израснало с историята му, аз не бях и сега си наваксвам.
Във втората част от поста ще отбележа любимите ми филми и сериали, на който обаче не съм стигнала до книгата.

  • Реликвите на смъртните - отдавна е в списъка ми, но ще изчакам, докато завърша Адски устройства.
  • Лабиринтът - след като изгледах и вторият филм ужасно много искам да прочета и книгата и най-вероятно скоро ще го направя.
  • Outlander - превърна се един от любимите ми сериали, не само заради героите и Шотландия, но и заради идеята.
  • The 100 - също е част от любимите ми сериали, а наскоро намерих и книгата и когато имам време ще започна и нея.
  • Крадецът на книги - един невероятен филм, а книгата очаквам да и още по-добра.


Ето още някой филми, като само някой съм и гледала и чела.
  • Здрач
  • Вината в нашите звезди
  • Хартиени градове
  • Филмите по Никалъс Спаркс, много са
  • PLL
  • TVD
  • Game of thrones
  • Нарния
  • Ерагон 
  • Академия за вампири



И много други, това са само малка част от тези, който съм гледала.Кой са вашите любими филми? Кой само сте гледали и кой сте и чели?

Comments

  1. Наскоро бяха казали,че няма да има повече филми по ПДЖО книгите и да ако филмът Крадецът на книги ти е харесал много,то очаквай книгата да ти хареса още повече.

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз имам големи очаквания за книга :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване