Book covers Bulgarian VS US

Book covers
Bulgarian VS US


Колкото и да се опитвам да не го правя, почти винаги, когато си избирам книга корицата оказва своето влияние. Ако не ме грабне може просто да я подмина дори без да проверя за какво точно става въпрос , идея си нямате колко често ми се случва. Не правете така, казвам го от опит, като например Стъкленият трон, точно заради корицата аз не исках да погледна дори една страница, знам знам, защо. А сега това е от любимите ми книги, но в този пост няма да става дума за това, кой корици харесвам, а коя бих избрала между българските и американските. Идея си нямам какво ще се получи, но нека видим.

Първата книга, която избрах е Въглен в пепелта, просто не се стърпях именно, защото съм чувала коментара, че корицата не грабва и не биха я прочели заради нея, а книгата е наистина добра. Определено нашата не ми харесва, колкото до американската, ами за мен лично е много по-добра и грабва окото.Харесва ми как надписа седи върху цялата корица, но това само я допълва.


Кралица на Тиърлинг, още една корица в полза на САЩ. И нашата не е лоша, знам че не ние ги измисляме, а само избираме някой от вариантите, но при положение, че има други, които са много по-добри не знам защо не вземаме тях. Тук например цялата идея за замъка в далечината много повече ми допада.


Бъди с мен, е тук спокойно мога да кажа, че нашата ми харесва повече, най вече заради хората на нея, не че си представям главните така, просто са ми доста по-симпатични. Като видя тяхната корица, бях ъъъ не определено не. Така че точка за нас, най после.(и за първата книга от поредицата мнението ми е същото.)


Рубинено-червено, тук съм малко раздвоена, защото от една страна на американската ми харесва всичко без малката снимка, която просто не ми стой както трябва там, затова може би ще кажа, че нашата ми харесва повече, идеята да съчетаят миналото и настоящето ми харесва.Въпреки че сякаш малко по-рязко е преливането, но да речем, че ще го преживея.



Целувка за Ана, въпреки че и двете имат една идея, нашата корица не ме грабва толкова много, въпреки че цветовете ми харесват, някак фигурите на Ана и Етиен ми седят много неестествено. Колкото до другата определено Айфеловата кула така седи много по-добре и отново го има това с надписа.




Красив играч, отново точка за нас, със сигурност ми харесва повече не само цялостната визия, но и мъжът на корицата, вярно че изобщо не го виждаме, но съм убедена, че на нашата корица е по-хубав. Американската изобщо не ми харесва, че има три цвята и седят доста странно заедно и е много като графика.



Завършвам с една книга, която не съм чела, но въпреки това знам, че някой много я харесват. Академия за вампири, за да съм честна нито една от кориците не ми харесва. Но въпреки това ще дам шанс на книгата.


На вас корицата повлиява ли на мнението, когато се чудите коя книга да си вземете или да започнете. Интересно ми е да чуя вие коя от двете бихте избрали?

Comments

  1. Академия за вампири е една страхотна поредица, ако си падаш по много екшън, героиня, която от яка става по-яка, секси руснак и много драма, както политическа така и почти любовна. :D Разбира се, поредицата е много повече от това, което току що казах.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ясно, задължително отива в да прочета :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване