Burn, Rewrite or Reread Book Tag

Burn, Rewrite or Reread Book Tag

Правилата на тага са лесни, избирате три книги и трябва да решите коя да изгорите (метафорично казано), пренапишете и препрочетете. Преди да започна ще кажа, че не знам защо избрах все мой любими книги, след като ги видях на лист си казах, о не, няма как да изгоря, която и да е от тях, но поне ще ми е доста трудно. Благодаря на Теди за тага, определено ме затрудни. От своя страна тагвам Ева ,Yulia K, Melly c и Yuli Atta успех.

1 Рунд

Тъмна любов-Дж.Р.Уорд
Изборът- Кийра Кас
Друговремец - Диана Габалдон

Добреее, може би ще пренапиша Друговремец, просто защото прекалено много обичам Джейми, за да го подложа на толкова много, ще препрочета Изборът, защото напоследък ми се губи началото на история и ще се наложи да изгоря Тъмна любов, просто защото другите книги от поредицата стават по-добри и нямам избор.


2 Рунд

The kiss of deception -Mary E. Pearson

 Хари Потър - Дж. К. Роулинг

Въглен в пепелта - Сабаа Тахир


Вече се чудя защо писах само любими книги. Но всеки, който ме познава знае, че никога няма да изгоря Хари, така че очевидно тя е книгата за препрочети. И сега вече не съм сигурна, но да речем, че ще изгоря Въглен в пепелта, заради нашата корица и играта на думи, изгаряне, въглен, да не ме съдете търся си безсмислени причини. И остава да се пренапише The kiss of deception, въпреки че лично аз нямам идея как.
 3 Рунд

Пърси Джаксън - Рик Риърдън
Петата вълна - Рик Янси
Рубиненочервено - Керстин Гир

Ще пренапиша Пърси и преди да кажете каквото и да е, имам причина. Може да се направи доста по-дълъг, знаете никога не е достатъчно от стила на Риърдън. Ще препрочета Петата вълна, скоро гледах филма и ми звучи логично и ще изгоря Рубиненочервено.

4 Рунд

Алена кралица - Виктория Айвярд
Лейди Полунощ -Касандра Клеър
Перфектната химия - Симон Елкелес

Нищо, че я завърших преди дни бих препрочела Лейди Полунощ, просто е толкова... обичам я. Перфектната химия просто няма какво да и пренапиша, ще се наложи да я изгоря. И остана да се пренапише Алена кралица, някой моменти признавам просто имах нужда да не са такива, въпреки че ги обичам.

5 Рунд

Двор от рози и бодли- Сара Маас
Крес - Мариса Мейър
 Doon - Carey Corp & Lorie Langdon


Ами бих пренаписала двор от рози и бодли, или за да съм по-точна бих оставила Фейра повече както си беше в началото.  Бих препрочела Крес, преди да започна Зима и остава да изгоря Doon.

 6 Рунд

Стъкленият трон - Сара Маас
Обсидиан - Дженифър Арментраут
Крадецът на книги - Майкъл Зюсак

Ще кажа, че ще изгоря Крадецът на книги, които е гледал филма или е чел книгата може би разбира защо. Ще препрочета Стъкленият трон, липсва ми началото на историята и ще пренапиша Обсидиан, бих направила Кити малко по  Bad ass.


Това беше, дори не знам защо избрах все любими книги лоша идея, но опитах да съм възможно най-обективна.

Comments

  1. О, и ти си имала доста трудни и направо болезнени избори, въпреки че не съм съгласна с изгарянето на "Крадецът на книги" при никакви обстоятелства :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Напълно умишлено го избрах :D заради историята зад изгарянето на книги, някак си ми напомняше на онзи момент и отново се разигра сцената докато го пишех.

      Delete
    2. Да, досетих се за причината, но все пак... :D

      Delete
  2. страхотен таг ♥ когато стигнах до рунт 4 направо затаих дъх - "Перфектна химия" ми е много скъпа книга, "Алена кралица"... за нея просто нямам думи - ОБОЖАВАМ Я ♥ А толкова много искам да прочета "Лейди Полунощ" ♥ Справили си се страхотно, макар да знам, че си се измъчила с някои избори :) ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Направо ми идеше да си се накарам сама, толкова не ми се искаше да избирам някой неща :D ♥

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване