Top 7 Wednesday

Top 7 Wednesday

Authors I've read, loved and now want more

Сигурна съм, че всички познавате момента, в които завършите някой книга и напълно сте се влюбили в стила на автора и първата ви реакция е: искам още, просто трябва да прочета още нещо на автора. Започва се търсенето, ако още от преди това не знаете, че ще е неуспешно. И ето ви седите пред името на автора и се чудите как може да не е писала повече книги. Това е списъкът на 7 автора, в които се влюбих и искам да видя повече, ако може на момента.

Кийра Кас
Ако не сте чели Изборът, направете го, обожавам поредицата и целият свят, който е създаден. Историята е наистина съчетание на толкова много различни елементи, че няма как да си харесате някой. Всъщност съвсем скоро излезе още една книга на авторката и просто нямам търпение да я видя, за тези който не зная, казва се  The Siren. Ако не друго кориците на всичките и книги няма как да не ви привлекат вниманието.

Мариса Майeр
Лунните хроники, обичам тази поредица, всяка книга ставаше все по-добра, до тези който съдят за поредицата само по Синдер трябва да кажа, че не трябва да се отказват, струва си да се прочетат и другите, все пак това са приказките, които познаваме, погледнати по един доста странно необичаен начин. Наскоро излезе една малка странична поредица, но отново е свързана с хрониките, а и  Winter, няма как да  пропусна. Да знам, радвам се че ги има, и ще ги прочета, но ако имаше и още някоя нова нейна поредица щеше да е още по-добре.

Виктория Айвярд
Едно доста нова авторка, която за някой просто е съчетала идеите на други книги, за да създаде Алена кралица, но според мен тя е създала един свят, който може да изглежда познат, но в действителност не прилича на нищо, което сме 
виждали. Аз бих прочела и други поредици на авторката без дори да се замисля.

Сабаа Тахир
Трябва ли да споменавам, че обожавам Въглен в пепелта. Само аз ли някак усещах нещо леко ориенталско във всичко, някак си авторката и е вдъхнала от своята култура в книгата без да я прави натрапчива или странна. Ако трябва да говорим за оригиналността на история какво да кажа, вълнуваща, разтърсваща и напълно обсебваща. Това беше първата и книга, но съм сигурна, че ще видим още за в бъдеще.  

Сюзан Колинс
И нека късметът бъде на ваша страна, връщам се в доброто стара време- преди не повече от година и нещо, когато четях една от първите си YA books. Може би затова ми беше влезнала под кожата и тая много приятни чувства към игрите на глада. За жалост от издаването на тази поредица не съм чувала нищо за каквото и да е било друго от авторката, остава само да стискаме палци да се роди още една сойка присмехулка.


Вероника Рот
Преди да кажа каквото и да е за Дивергенти, моля феновете да не ме линчуват. Първата книга е една от любимите ми, цялата история ми се стори толкова необичайна и както при игрите беше една от първите, които прочетох, но да трябва да има, но, не мога да кажа, че изпитах същото докато четях втората и третата, най вече третата, някак си загубих онази искрица, но въпреки това харесвам стила и. Няма да откажа да видя още една история след, която да се чудя в коя каста бих била.

Стефани Пъркинс
Чудех се с кой да завърша класацията и се сетих за Целувка за Ана и колко лека приятна и романтична беше. А и всеки има нужда от време на време да се 
разнообразява, а за мен стилът и е точно такъв, различен по свой си начин и 
едновременно с това историята не е като другите понякога товарещи романтични истории, така че защо не, още някой подобна поредица би била интересна.


Ако направя същият списък към края на годината съм сигурна, че ще мога да напиша още толкова без дори да се замисля, всеки ден откривам все нови и нови идеи какво да прочета и така се срещам със стила на толкова автори. Вие от кой бихте искали да видите повече?

ПС: Дописвам това доста след като завърших публикацията, защото смятам че още един автор заслужава да е тук. Съвсем на скоро се запознах с стила на Рене Ахдие и мога да кажа, че съм напълно влюбена в Гневът и зората. Скоро ще пусна и ревюто, само аз ли съм напълно обсебена от книгата ? 

Comments

  1. Сюзан Колинс има още една поредица Грегор горноземеца.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Идея си нямах, дори не съм я чувало, сякаш ми се беше видяло името и на една корица ,ама съм подминала.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване