Bookish Identity Tag

Bookish Identity Tag


Никой не ме е тагвал, но случайно попаднах на него и ми се стори интересен, а кой не обича да прави тагове.

1.  В кой фантастичен свят бихте искали да живеете ?
Много просто, Хогуортс . От както прочетох поредица, много искам да се потопя в света на Хари, Рон и Хърмаяни.


2. Кой би бил вашият партньор?
Това е по-трудно, мисля че бих се разбрала добре с Джейми Фрейзър, а и нека отбележа, че външният вид напълно повлия на отговора ми.


3. От поредицата за Пърси Джаксън, кой би бил твоят бог родител?
Ами може би Атина, богиня е на мъдростта а това си е доста полезно, но трябва да призная, че и Посейдон не е лош избор.


4. От поредицата реликвите на смъртните,  какъв предпочиташ да бъдеш долноземец или нефилим?
Въпреки че още не съм чела тази поредица, прочетох първите две от  Адски устройства, така че предполагам се брой.Ами може би щях да избера да съм магьосница значи попадам в категорията на долноземците. 



5. В поредицата да Хари Потър в кой дом бихте били?
Правила съм тестове(да понякога ми е много скучно) и на 99 % е Грифиндор, а и сама бих се пратила там.


6. В поредицата Дивергенти, коя би била вашата каста?
И тук съм правила тестове, ама е доста объркано. Най-много имам безстрашните и Ерудитите след това Прями, така че ако не мога да кажа Дивергент, не съм сигурна къде щях да се наспа, прекалено много черти от различните касти.



7.  От поредицата The Northern Lights ,, какъв би бил вашият демон?
Не съм я чела така че нямам представа.


Тагвам:
  1. Elena T(Crazy me)
  2. Симона Стоева (beyond paradise)
  3. Теодора (books are magic)
  4. Илияна Симионава (books99)
ПС: Вие правили ли сте такива тестове, дано не съм само аз? 

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване