Quiz Saturday

Quiz Saturday 


Наскоро споменах, че обичам да правя различни тестове било то базирани на книги, филми или нещо напълно различно. И се сетих защо да не споделя моите отговори на някой от тях. От една страна освен, че е забавно може доста да кажат за теб, дори да е съвсем малко, може да има частица истина. Ако и вие искате да пробвате ще сложа линка към всеки един, които ще направя, отново, може пък нещо да се е променило от последният път.

Which “Divergent” Faction Do You Actually Belong In?
Това е първото, за което се сетих(Линк). Честно и преди съм правила доста тестове затова, особено след като започнах книгите, или беше след първият филм. Но повечето пъти ми се пада или Безстрашни или Ерудити. Като изключим, че това е една доста странна комбинация, аз лично не съм сигурна къде щях да пасна повече. Е явно и този път няма да е различно и ми се падна Безстрашни. До колко съм такава, ами предполагам до голяма степен, в повечето случай.



Which hogwarts house are you in?

Е, няма как да прескочим Хари.(линк)Всички обичаме Грифиндор(предполагам) и тайно феновете сме се надявали писмото някой ден да дойде, но къде щеше да ни прати шапката. Добре явно ще е Грифиндор, лично аз също бих искала да съм там, особено след като знам, че при Рейвънклоу всеки път ще ми задава въпрос, за да вляза в стаята, май щях доста често да чакам някой.


Which YA book do you belong in?
Този ми се стори интересен, идея си нямах какво да очаквам. Добре де Хари Потър и даровете на смъртто, наистина от всички книги се падна тази, която е едно от любимите ми обедена съм, че това е съдба.(Линк)


Where You Should Really Be Living?
Това си е един доста интересен въпрос, бих предпочела да е голям оживен град, но нищо не се знае. Портланд, добре, в момента опитва да се сетя каквото и да е било за него, доста неуспешно, ако се чудите.(Линк)



Which YA Love Triangle Would You Get Caught In?

Добре де, не е умишлено явно цял ден ще ми се пада Хари Потър, е за да сме по точни Harry-Hermione-Ron, дори няма да коментирам. (Линк)



Един малко по-кратък пост, но просто реших, че ще е забавно. Какво ви се падна на вас, ще ми е интересно да видя какви други отговори има.

Comments

  1. И аз много обичам да правя подобни тестове. На вторият въпрос ми се падна "if i stay" *.*
    Наистина много забавен пост!

    ReplyDelete
  2. На мен ми се падна Едуард-Бела-Джейкъб, йее! Филма ми, също като Ади, е "If I Stay", a за град - Ню Йорк, нее странно *.* забавен пост, браво!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ти и Ню Йорк, това ще е интересно :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване