Totally Should've Tag

Totally Should've Tag
 
Много благодаря на Yuli Atta  за тага.

 1. Със сигурност трябваше да има продължение
Пърси Джаксън, колкото и книги да има никога не е достатъчно.


2. Със сигурност трябва да има spin-off поредица
Хари Потър, представете си книга за Лили и Джеймс или децата на Хари, би било уникално.


3. Писател, който със сигурност трябва да напише повече книги
Може би Кийра Каст, обожавам идеята на Изборът и да видим още нещо такова не е за изпускане.


4. Герой, който със сигурност трябваше да бъде с някой друг
Тук май не се сещам, засега винаги героите са така както искам. Но имам кофти предчувствие за принцеса с часовников механизъм, не ми казвайте не искам да знам.


5. Със сигурност трябваше да завърши различно
Една дума Предани на Вероника Рот, знаете за какво говоря, просто по-гаден финал не съм си представяла.


6. Със сигурност трябва да има филм по нея
Стъклен трон, опредено, като изключим колко я харесва, няма как да няма големи очаквания и ще стане или много добър филм или ужасен.


7. Със сигурност трябваше да има сериал 
Тук и аз ще кажа Изборът има голям потенциал да стане добър сериал, ако подберат добри актьори.


8. Със сигурност трябваше да има само една гледна точка
Обичам когато има две гледни точки  и не се сещам за някой, където да не ми е харесало.

9. Със сигурност трябва да се смени корицата
Няма как да не кажа въглен в пепелта, просто именно заради корицата отлагах четенето на книгата.


10. Със сигурност трябваше да оставят оригиналните корици
Кралица на Тиърлинг, оригиналната ми харесва много повече от тази.


11. Със сигурност трябваше да има само една книга

Дилириум е първото, за което се сещам. Първата част беше интересна, но едвам дочетох втората, а третата и не завърших.  

Тагвам: 
  1. Ади К(Ma vie en mots)
  2. Мари Чернева (A booklover place)
  3. Павлина (my world covered in books)
  4. Теодора (books are magic)

Comments

  1. Въпрос: С кого мислиш, че ще бъде Теса на края? А и както знам по поредицата „Изборът“ ще правят филм.

    ReplyDelete
  2. Имам опасението,че ще е Джем, не знам защо. Иначе за филма е аз съм чувала, дано да е по-скоро.

    ReplyDelete
  3. Благодаря за тага! Със сигурност ще го направя! Много мило ми стана, че съм сред тагнатите! :)

    ReplyDelete
  4. Радвам се, че тага ти допада. Ще чакам да видя и твоя пост :)

    ReplyDelete
  5. Страхотно си направила тага! Харесва ми и да се бях сетила и аз щях да напиша Дивергенти на онзи въпрос, макар и още да не съм ги дочела :D
    А също и нека до бавя- Yuli Atta без другото "а" ;)

    ReplyDelete
  6. Нищо не си пропуснала от Дивергенти да бяха спрели на книга едно. Оправих името, не знам защо ама все го бърка, трябва да го запомня най сетне.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване