January Wrap up & February TBR!

January Wrap up & February TBR!



Месецът мина изключително бързо като се има предвид колко беше натоварен от към оформянето на срока но въпреки това успя да прочета 9 книги, но една от тях бях започнала още през декември. Мога да кажа, че беше доста успешен месец и определено добро начало на годината.

Крадецът на книги
Много се радвам, че именно с тази книга отбелязах началото на годината. Всеки, които я е чел знае, че въпреки обема си и естеството и е невероятна от първата до последната страница. Ревю. (5/5)

Друговремец
Наистина улучих на книги , да голяма е знам, но я обожавам. Цялото действие, героите времето, просто всичко ми влезе под кожата, очаквах че може да не ми е интересно след като съм гледала сериала, но определено греша, само се допълват. Ревю. (5/5)


Лъвът,вещицата и дрешникът
В краят на миналата година си бях наумила да я прочета, много  харесвам филма, но честно казано книгата ми се стори прекалено бърза доста детска, въпреки че това го очаквах, но въпреки това все пак си в Нарния и си има своята магия. (3/5)

Въглен в пепелта
Една дума, обожавам  я. Ама казах това и за първите две, но често го повтарям. Грабна ме, а това е най-трудно. Ако не мога да навляза в историята просто няма да я прочета по същият начин, а тук наистина може да се поставя на мястото на героите. Ревю. (5/5)

Индия плейс
И преди съм споменавала поредицата Дъблин стрийт  и как тя е една от любимите ми романтични поредици, а тук беше даже още по интересно просто, защото главната я познаваме още от първата книга, а беше толкова малка тогава, а сега виждаме всичко през нейните очи. Заслужава си да се даде шанс на книгите. (5/5)

Бъде с мен
Не знам защо толкова бавя да напиша ревюто, но книгата е много лека и приятна за четене. Историята е за сестрата на Кам и най-добрият му приятел, така че може да си представите колко сконфузни моменти имаше. Като изключим, че от самото начало ми беше ясно какво се очаква да стане и какви тайни крият героите ми беше много приятна. (5/5)


Разнищи ме
Ами знаете мнението ми добра история, действие и всичко, но Джулиет не ми е по вкуса, но въпреки това определено ще довърша поредицата, не само заради Уорнър, добре де от части. Ревю. (4/5)

Кралица на Тиърлинг
Тук няма да се впускам в дълги обяснения, скоро ще имам пост за тази книга, ами този път няма да е ревю. Просто съм доста объркана относно книгата и не съм сигурна какво точно да кажа. (4/5)

Последните оцелели:  изгубени завинаги
Заради тази книга отложих писането на поста за днес, буквално я прочетох преди малко и мога да кажа, че е достойно продължение на първата. Интересно е де видиш как едно съдбите, като приближаването на Луната до Земята повлиява на две коренно различни места. Скоро ще напиша и ревюто. (4/5)


Добре до тук с прочетеното за този месец, а следващият ще напиша  4 книги, за да имам по-голяма свобода за избор. Отделно до един два дена ще завърша още една  предполагам от Goodreads знаете, коя е  но чакам да я приключа преди да кажа, че я обожавам.




Саможертва - Ейми Плъм
Кери - Стивън Кинг(винаги съм искала да прочета негова книга)
Останалите - Том Перота
Младият Шерлок Холмс - Андрю Лейн


Ами това е от мен, как мина вашият месец. Надявам се с успешно завършен първи срок и много прочетени книги.

Comments

  1. Мисля, че твоето ревю на "Въглен в пепелта" би ме накарало да я прочета. Радвам се, че си я споменала тук, за да се сетя отново за това си намерение. Като вметка искам да добавя, поне моето мнение е такова, ако искаш да видиш как точно пише Кинг, "Кери" не е книгата. Едно че е дебютна, а второ: не е чак толкова добра. Препоръчвам ти да прочетеш "Мизъри" - изключително противоречива като мнения на читатели, т.е. или ще се влюбиш в нея и в стила му на писане, или повече няма да искаш да погледнеш името Стивън Кинг върху книга. :D Пожелавам ти ползотворен Февруари! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Просто само тази имах, но и аз си мисля, че или ще ми хареса или няма да припаря отново, ще видим. Радвам се, че ревюто ви те е накарало да дадеш шанс на Въглен в пепелта, струва си. Успешен Февруари и на теб.

      Delete
  2. Прочела си страхотни книги през януари.Радвам се ,че Друговремец ти е харесала -това е една от любимите ми книги.Събуди интереса ми около Последните оцелели....А относно Кинг споделям предишното мнение ,че книгата никак не е подходяща за първа среща с автора...за мен Кери е пълен провал като книга(това е лично мое мнение)Бих ти препоръчала Зеления път на Кинг - прекрасна книга

    ReplyDelete
    Replies
    1. Тъкмо завърших Кери и съм съгласна,че това най вероятно не е най-добрата ми книга, но събуди интереса ми като автор.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване