December Wrap up and January TBR

December Wrap up and January TBR


Първо искам да ви пожелая честита нова година и дано във всяко едно отношение да е по-добра от изминалата. Надявам се да сте си прекарали добре в новогодишната нощ и да сте си намисли интересни цели за тази година, аз лично гледах да съм кратка.
Декември месец определено не беше моя месец за четене и завърших само четири книги. Първо прочетох Зверски-Ревю, след това продължението на Делириум, Пандемониум. С няколко думи, ами да хареса ми, даже започнах третата книга, но на 30 40 страница, просто не можех да гледам книгата повече и напълно я оставих. Не съм сигурна, просто нещо ми дойде в повече. След това дойде времето на огнената наследница-ревю. Защо винаги отлагам хубавите книги. И последно прочетох петата вълна, скоро ще и пусна ревю, но много ми хареса.


И сега какво мисля да чета през Януари, с две думи не съм сигурна. Има толкова много, които искам да прочета и не знам от къде да започна, ще напиша някой от книгите, но не гарантирам, че ще прочета точно тях.

1.      Крадецът на книги
2.    Хрониките на Нарния- лъвът, вещицата и дрешникът
3.    Въглен в пепелта
4.    Друговремец
5.     Кралица на Тиарлинг

Имам и някой книги от библиотеката, така че не съм сигурна дали няма да реша да ги прочета.

Днес си поставих и първата цел в goodreads , тъй като досега не го използвах, но тази година ще опитам. През 2015 прочетох доста повече, от колкото планирам тази година, но просто мисля, че няма да имам толкова време. Целта ми за тази година са 45 книги, надявам се да се справя. Вие поставихте ли си някаква цел вече ?

Comments

  1. Поставих си за цел да прочета 70 книги тази година. През 2015 исках да прочета 40 книги и успях да прочета 52. Успех и дано прочетеш книгите, които искаш! :)

    ReplyDelete
  2. Не съм си поставяла цел, защото знам, че ще се издъня. Чета щом ми се чете и има месеци, в които не искам да припаря до книга. Но съм си отделила някои заглавия, с които ще започна годината. Миналата година прочетох около 50-60 някъде. Дано тази година станат повече. Успех с книгите, които искаш да прочетеш и дано имаш една хубава година! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Честно казано и аз не знам до къде ще стигна с книгите особено в някой месеци, в които наистина не ми се чете нищо. Пожелавам ти една успешна година и на теб.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване