25 BOOKISH FACTS ABOUT ME


25 BOOKISH FACTS ABOUT ME


В няколко канала видях това видео и ми се стори забавно да го направя и аз, нямам идея какво ще се получи и по-точно как ще събера 25 факта свързани с книгите, може би някой от тях съм ги споменавала, но какво пък нека ги повторя.


1.Когато бях на 14 започна моята усилена работа по четенето на книги, под това разбирайте любовните романи с голи мъже на корицата, да четях това доста дълго време, не ме питайте защо, но все пак даде началото на усърдното четене .

2.Ако не беше училищната библиотека още щях да си чета любовните романи. От там взех една от първите книги, а именно Дивергенти, което води до факт 3.



3.Прочетох третата книга за Дивергенти преди да гледам вторият филм, ами да речем, че бях в шок от края на книгата и дори не можех да изгледам филма спокойно.

4.Като говорим за филм и книга, първият фентъзи роман, които прочетох беше игрите на глада и то, защото тъкмо бях гледала филма и исках да прочета как завършва.


5. Да това са 3 книги, които прочетох за 4 дена, защото просто исках да знам края, ако някой книга ми хареса мога да я завърша дори за ден, ако се наложи няма да ям дори.

6.Чета най-усърдно вечер, е и през другата част на деня, но най-често вечер.


 7.Обичам да пия чай докато чета.

8. Наскоро започнах да си отбелязвам с листчета цитати от книгите, ако не мога да си ги запиша на момента.За някой може да е странно, но на мен ми помага.

9. Обичам да използвам разделители, рядко се случва да сложа случайно листче. 




 10.Не обичам да драскам в книги, знам че някой го правя и няма нищо лошо, но аз обичам да е чиста, като изключим листчетата, които стърчат от всякъде.

 11.Когато чета прекалено много книги от един жанр просто забивам, понякога и не мога да продължа докато не разнообразя малко.


12. Обичам рафтовете ми да са подредени и всеки път като взема нова книга се чудя кое къде да иде .

 13. Факта, които всички зная не бях чела Хари Потър до преди по-малко от година, дори не бях гледала и филмите. Shame.



 14.Мога да чета дори около мен да е много шумно, отлично изолирам света около мен.

15. Обичам да нося книга със себе си, ако все пак  се наложи да я използвам е добре да съм подготвена.

 16.Ще ми се да можех да вляза в книжарница без да искам да изкупя всичко.

 17.Предизвикателството ми в Goodreads е за 45 книги.


18. Обсебена съм с картинките за книги, винаги след като прочета някоя трябва да видя и картинки за нея.

 19.Обожавам книги със силно женско присъствие с две думи Bad ass female .



20. Книгите ме промениха доста като характер дори ме насочиха към съвсем различни занимания.

21. Обожавам да обсъждам книгите с другите, това беше и една от причинете да започна блога.


22. Съвсем от скоро си вземам книги, преди четях главно от телефона, но се радвам как колекцията ми бавно нараства.

23. Обичам да снимам книгите си.



24.  Обичам да дочитам книгите , въпреки че понякога просто няма смисъл.

25. Съдя книгата по корицата, просто не мога да не го правя, а това е голяма грешка.


Това са моите 25 книжни факта, нямах никаква представа какъв пост да пусна така, че надявам се този да ви е бил интересен, ще се радвам да видя и вашата версия на поста.  И да знам улях се с картинките, но какво да направя не се стърпях.

Comments

  1. Завиждам ти за качеството, че умееш да се изолираш от шума, толкова е дразнещо да се опитваш да четеш една от любимите си книги и всички около теб да са като паднали от Марс. Също така не мисля, че има някой, който не харесва Bad Ass Female героините, те са просто уникални.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Имам по-малак брат, просто няма как да не се научиш да изолираш шума :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване