TV Series Reaction #2

TV Series Reaction #2


Обединих се с Павлина Грънчарова от  My world covered in books  с цел дискусия върху някои сериали, които скоро започнаха или просто са били подновени. Това е втората част от общия ни проект, като първата беше е на тема нови сериали, които те първа излизаха и по това време бяха излъчени само няколко епизода, а втората съдържа сериали, които и двете следим от дълго време, а наскоро са започнали да ги излъчват отново. Отново използвахме генератор, който на случаен принцип да избере коя от двете ни за кои сериали ще публикува. Сериалите от днешната втора част при мен са –.  The 100 & Pretty Little LiarsА на Павлина са – Teen Wolf & The Flash. Линк към нейния пост може да откриете ТУК.

The 100


П.П: Толкова много се измени този сериал от първи сезон, но определено не очаквах обаче сезона да започне с Мърфи.

П.Г: Като цяло цялата тази част от сериала с градът на светлината ми се струва доста отегчителна. Джаха и Мърфи ги определиха, Фин умря, а сега Кларк живее отделно от другите.

П.П: Сякаш и аз не разбирам как ще го впишат този „ град на светлина“, а това да гледаш, че всички са продължи ли, Белами е с някаква там неизвестна, Кларк тотално обърна бряга и стана хладнокръвен преследван убиец.

П.Г: Това мисля, че най-много не ми се понрави – не стига, че най-яката и badass двойка, не, че бяха истинска двойка де, беше разделена,  но за 8 месеца просто продължиха с други ?!

П.П: Не съм сигурна колко е продължила Кларк, но определено за това време и се е случило доста и не само на нея, цялата станция е много по-развита и сякаш има много повече хора.

П.Г: Да, и на мен ми направи впечатление, че сякаш са повече и колко яко е това, че имаше картини и дори песни. А идеята да вмъкнат Shawn Mendes, велика!

П.П: Уникално се получи, а и песента направо ми се заби в главата. Ако трябва да сравня 1-ви и 3-ти сезон, да, има огромна разлика и развитие, но не съм сигурна как точно ще развият тази идея.

П.Г: Беше ми много странно цялата тази ситуация със секторите. И ледените хора, какво по дяволите?

П.П: Предполагам, че скоро ще разберем какво ще стане.




PLL

П.П: Честно, този сериал не знам до къде ще стигне. В началото като започна ми беше много интересен всичко около А беше мистериозно, а сега просто се казвам : а, пак А е направил нещо. Но признавам, че идеята да минат 5 нормални години ми хареса, има толкова промени.

П.Г: Имахме нужда от промяната. Истината е, че в това малко градче има прекалено много убийци и убити. Вече става все по-трудно да се каже кой дърпа конците. И защо по дяволите психиатрията е хотел- бар- кафе или там каквото е.

П.П: Много е странно в началото дори не зацепих, че това е Радли. Трябва да споменем, че тези 5 години явно са били странни. Какво е това хапчетата на Емили или годеника на Хана.

П.Г: Ами то е…. странно, Тоби пък строи къща. Виж, Спенсър продължава да се облича като учителка от католическо училище.

П.П: О, и тоя бретон, защо е там. Ами това със Сиси, защо им е да и помагат да излезе след всичко. Ако бях аз нямаше да излъжа заради нея, хареса ми, че поне Ария каза какво наистина мисли.

П.Г: Ария, давай, сестро, с теб сме. Ясно е, че много се е изменило за тези 5 години и то не само с момичетата. Може ли просто да отделим момент за появата на Сара Харви на погребението. Сякаш се върнах в първи сезон, когато Джена влезе, придържана от Тоби. Абсолютно същото беше – хваната под ръка, воал пред празния поглед, creepy.

П.П: Беше супер… странно, все едно е сляпа, а не беше. А и смъртта на Сиси, сега ако момичетата не започнат да се подозират главата си режа, просто всичко се върти все около едно и също, но съм свикнала да го гледам и затова не бих го спряла.

П.Г: Така е, само защото стигнах до тук и не искам да обръщам гръб на нещо познато продължавам, а вече леко започва да ме отчайва. Сериозно ли повтарят цялата история и кой ще ги заплашва сега, когато А е мъртва, Б?


П.П: Сега ще се окаже, че Сиси не е била единствената А и айде пак старата песен на нов глас. 



Ако искате може да проверите част първа, където моите сериали бяха– Shadowhunters & The Magicians   А на Павлина –The Shannara Chronicles & DC’s Legends of Tomorrow. Линк към нейният пост може да откриете ТУК. Надяваме се да ви е харесала идеята ни за дискусия на тема сериали и много ще се радваме, ако споделите мнението си с нас долу в коментарите.

Comments

  1. Аз следа "Лъжкините..." още от началото и първите сезони ми бяха супер интересни ...сега в този пак успяха да поразчупят нещата, но сте прави ,че всичко се повтаря особено с появата на Сара и този проблем с ръцете ....малко скалъпен ми седи.Освен това още не мога да приема връзката на Спенсър и Кейлъб.Това с Емили сякаш беше изсмукано от пръстите , за да има някаква загадка около нея.А за Хана ...не мога да повярвам ,че ще се омъжи да годеника си (забравих му името)Някак все още не могат да ме накарат да повярвам ,че се обичат толкова ,колкото Хана и Кейлъб преди.Ще следя сериала ,все пак ще ми е интересно на къде ще се развият нещата.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Съгласна съм за Спенсър и Кейлъб, просто ми е неестествено да ги виждам заедно.

      Delete
  2. Споделям всяко мнение по отношение на Лъжкините. Отново се е получило чудесно и ме накара да се посмея. Коментарите са ви страхотни!! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване