Books & Songs

Books & Songs



Първо искам да благодаря за идеята на Йоана за този пост, наистина много харесах поста и реши да направя и моя версия. Подбрах някои доста популярни книги и ги съчета с песни, които на мен ми напомнят за тях. Не се учудвайте, че повечето песни са доста стари, реших че ще е по интересно да видите и един по различен вариант, а и наистина като слушам песните се сещам за книгите, първоначално планирах 10 книги, но на Пърси Джаксън забих, ако вие се сещате за нещо ще се радвам да го чуя. Зад всяка песен се крие нещо, което да ме кара да си кажа това ми звучи като тази книга, надявам се изборът ми да ви е интересен.

1. Обсидиан - Дженифър Л. Арментраут 



  2.Стъкленият трон- Сара Дж. Маас 




3.Въглен в пепелта - Сабаа Тахир 




4.Лунните Хроники- Мариса Мейър 



                                                      5.Изборът - Кийра Кас 






6.Алена кралица - Виктория Айвярд 





7.Ангел с часовников механизъм - Касъндра Клейр 



8.Обещание - Карина Хали





9.Разбий ме- Техере Мафи 


Надявам се да не съм ви отегчила с изборът си на песни и да ви е било интересно.

Comments

  1. Повечето от песните ги бях чувала и преди (и не са чак толкова стари, освен Sting и Savage Garden може би ;д) и си направила доста добри съвпадения. Много хубава идея ^^

    ReplyDelete
  2. Харесва ми как се връзват напълно с историята на книга, много добре подбрано !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване