Follow me #1

Follow me #1


Да знам много оригинално заглавие, но само това ми хрумна в колата. Още в началото ще си кажа, че това  ще е серия от постове, ако идеята ми ви хареса. Та за какво става дума, за тези които не знаят тази, година завършвам, а с това са свързани доста промени, винаги ми е било интересно и приятно да съм информирана за всичко и реших, че вие също може да спадате към тази група. Всеки един пост ще и свързан по един или друг начин с нещо, което ми предстои, а също и на тези, които
Да нямах време да чета, но обичам винаги
 да имам книга под ръка.
още не са минали по-този път. В този първи опит да напиша нещо ще става дума за това, колко уморително може да е вземането на бално рокля, но нека започна от начало. Още в Четвъртък тръгнахме късно вечерта към Асеновград, и по пътя точно на връх Шипка, нямате си на представа каква буря хванахме, не бях виждала такъв сняг, а на вън си беше и доста тъмно, но така стигнахме и на другият ден с моят късмет улучихме перфектното време, само където не се гърмеше и святкаше. По принцип никога не съм имала някакви очаквания или пък много да искам скъпя рокля и подобни, просто гледах да приключа този въпрос и да не го мисля. Очаквах, че ще има да речем 10 15 магазина ,но не буквално излизаш и влизаш в друг и навсякъде някой жена ти се бута да пита какво да направи за теб, аз просто исках спокойно да си гледам без някой да ми виси на главата. И тогава се почна голямото съблечи се,
Ужасно тъмна снимка в Асеновград, но времето
наистина си беше неприятно.
облечи се трябва да добавя, че да те обличат като малко дете определено не ми беше мечта и след петият магазин, вече исках да се махам, но за мой късмет попаднах на магазина от който си взех роклята, е не веднага трябваше да огледаме и на други места, защото тук идва момента да кажа, колко надценено е всичко, бях подготвена, че няма са ми харесат цените, но това че нямаше и едно нормална рокля под 300 най-малко, за мен лично е пълна глупост. Най- хубавата част от всичко е че очаквах всичко това да се проточи с часове, а за няма и два часа вече бях готова, ако питате мен баща ми беше най-доволен, че вече може да си ходим. Какво бих ви посъветвала, да сте отворени за всичко, ако имате идеи вижте ги, но дайте шанс на всичко. Също облечете се с нещо, което лесно се сваля, защото аз се видях в чудо, то не беше якета шапки какво ли не. И не на последно място опитайте се да не обръщате внимание на магазинерите, които просто няма да ви оставят на мира. Ако не друго поне съм спокойна, че няма да

се налага да мисля за това, мога да се концентрирам върху ученето(може да напиша пост и за това), знам че има да се направи още доста, но като погледна напред не знам кое по напред ще направя. Останалите два дена минаха повече от добре, вече напълно спокойна успях да се отпусна и да се насладя на остатъка от почивката и да посетя някой доста красиви места. Тази ваканция мина прекалено бързо, някак си ми е странно, че почваме вторият срок, успех на всички, дано да е по-успешен от първият. Ще се радвам да чуя какво мислите, ако ви е интересно и полезно, от време на време ще ви пълня главите с моите умозаключения. Надявам се да ви е било интересно, може да разгледате и някой опити на Памела да снима или да я снимат.



Преди Бачковският манастир може да видите всичко.




Да на две плитки съм, не ме съдете :D 



Центърът на Стара Загора


Най-модерният музей, които съм виждала

Comments

  1. На мен лично поста ти ми хареса, и нямам търпение да чета още подобни неща от теб. За роклята - не ти завиждам, направо ми се плаче като си помисля какво ме чака след година...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че поста ти е допаднал, догодина ще ти трябват доста железни нерви, но от друга страна всичко това може да е и доста вълнуващо, като изключим голямата доза притеснение.

      Delete
  2. Много хубав пост и снимки. Беше ми много интересно, а това за пост за учене е много добра идея и бих го прочела и него с удоволствие! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще си опитам да напиша нещо и по него :)

      Delete
  3. Радвам се, че си успяла да намериш правилната рокля и няма да се тормозиш поне с тази част! Аз лично не искам да припарвам до такива магазини, но все още съм в търсене на подходящата...

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз съм доволна, че поне това няма да ми е на главата вече, успех с търсенето на твоята сигурна съм, че ще си намериш идеалната рокля.

      Delete
  4. Идеята ти за такива постове ми харесва и ще ми интересно да ги чета. Лично аз не знам след няколко години как ще изтърпя това нещо с роклята и бала..мисля си даже да не го правя, но пък има време.

    ReplyDelete
    Replies
    1. И на мен са ми минавали такива мисли, но от друга страна един ден е ще мине и замине и ще си го спомняш някой ден.

      Delete
  5. Супер яката идея, пък и така другите, които ги мързи да се дигнат от компютъра могат да 'обикалят' с теб ;д ^^ С нетърпение ще чакам още части от тази поредица.

    ReplyDelete
  6. То и мен ме мързеше да стана, но все някой трябва да се жертва за отбора :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване