The Harry Potter Spells Book Tag

The Harry Potter Spells Book Tag


Много благодаря на Ади К. и Yuli Atta за тага.

1. Акцио - предстояща книга, която нямаш търпение да си вземеш?
Ами ужасно много са, но да речем, че ще се спра на illuminae, на скоро попаднах на част от книгата и ми се стори много нетрадиционна, а и чух доста положителни коментари за нея.



2. Алохомора - книга, "отваряща" началото на поредица?
Стъклен трон е една от любимите ми поредици, така че какво по подходящо начало нещо ново. Знаете, че дори не исках да я чета, но да това съм аз, радвам се че я прочетох.



3. Експекто Патронум - книга, свързана с хубави спомени от детството ти?
Има доста традиционни книги от детството като Пипи и Мечо Пух, но аз се сещам за Децата от улица Тряскаджийска, много я обичах като малка.



4. Приори Инкантато - последната книга, която прочете?
Двор от рози и бодли на Сара Маас (ревю).


5. Обливиате - книга, която би искал никога да не беше чел?
Определено Ухание на мрак, имах такива очаквания, че ще ми хареса и корицата, всичко, а се оказа пълен провал, изобщо не ми хареса, нито герой, нито история, каквото и да е.



6. Ридикулус - книга, която поражда смях?
Всичките книги за Пърси Джаксън са просто уникални, има толкова хумор от името на главите до непредвидените реплики. Ако не сте чели книга на Риърдън, трябва.



7. Круцио - книга,  болезнена за четене?

Болезнена, май не се сещам за така, но има много, които са ме карали да плача и да съчувствам на героите, като Хари и Крадецът на книги. 



Тагвам : Yulia K (myunprofessionalblog )
Габриела Николова (bookandhotcoffee)
Не знам кой не е бил тагнат, но нека всеки се чувства поканен, никога не е късно да се присъедините към феновете на Хари.

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване