The kiss of deception

The kiss of deception

Mary E. Pearson


Имало едно време... така започва всяка приказка за принцеси, които чакат своят принц. Е може би не всички, принцеса Арабела, първата дъщеря на царство Morrighan, или Лия за по-кратко, никога не би приела уреденият брак с непознат принц, само защото това е нейно задължение. Е какво ще направиш в случай, че нямаш друг избор, да избягаш от собствената си сватба звучи логично. Да започнеш друг живот, да избягаш от животът които традицията ти налага. Прост живот, но свободен, било то и в таверната на едно малко селце, където да не се налага да е принцеса Арабела, а просто Лия. Но всичко щеше да е прекалено лесно, ако историята свършваше до тук. Всичко има две страни или може би три. Все пак не може да има сватба без младоженец. 
Принцът също не е очарован да се ожени за непозната, но когато разбира, че тя е намерила кураж да избяга преди него, просто знае че трябва да разбере, коя е тя. Но той не е единственият по петите и. Асасинът имам една просто задача, но как да се справи с нея, когато всичко, което иска е още малко време, за да я опознае. А на фона на всичко това един документ написан на непознат език, може допълнително да обърка всичко.

“Once upon a time, there was a man as great as the gods…
But even the great can tremble with fear.
Even the great can fall”

Дори не знам от къде да започна,  всичко в тази книга ми хареса, грабна ме от първата до последната страница. Лия се превърна в един от любимите ми персонажи, като се каже принцеса винаги изниква образът на разглезеното момиче, което има всичко. Но в този случай тя няма нищо общо с този образ. Като първа дъщеря тя има дарба, е все още я няма, но се предполага, че трябва все някога да се появи. В началото не бях сигурна как точно ще се развие всичко около дарбата, но авторката много успешно го е вкарала в сюжета. Аз лично също би постъпила като нея, това ми хареса най-много, че когато тя решеше да направи нещо, а я подкрепях напълно. Загърби  
всичко и с помощта на Паулин просто избяга и започна работа като всеки друг. Имаше толкова много моменти, в които тя беше повече от силна и борбена, просто обединява всички черти, които ме карат да се поставям на мястото на героя.

“It can take years to mold a dream. It takes only a fraction of a second for it to be shattered.”

Сега Кейдън и Рейф са другите двама герой, които имат една цел и дори едни очаквания, да намерят една разглезена принцеса. Ами останаха доста изненадани от това, което видяха. И двамата са изключително силни характери и вътрешно се борят със себе си, но няма да ви разкривам повече тук, за да няма спойлери. И на фона на всичко това този документ , пророчества и политически проблеми са само част от завръзката на историята. Сега идва моментът, в които да отговоря защо тази книга ми хареса толкова, което ще е доста трудно без да издавам много. Да го кажем така или от самото начало ще разберете какво точно става зад кулисите или ще сте като мен и в момента, които разберете, че всичко което 
сте си мисли до сега е напълно грешно, ще се чудите какво стана току що.(моята реакция, когато разбрах какво става:Чакай малко, неее, стига бе, няма начин, как не се сети толкова е очевидно, как стана това и аз не разбрах, трябва да знам още). Затова може би не всеки я харесва, но мен лично, просто ме остави без думи. Сигурно всичко това ви звучи много объркано и си мислите какви ги пише тя, ами просто едвам издържам да не си кажа всичко, но ще ви оставя сами да го прочете, защото определено си заслужава.

“I will find you.
In the farthest corner, I will find you.”

Светът, в които се развива историята е изключително добре изграден и има толкова много и различни племена и народи със своите проблеми.  Надявам се да съм ви убедила да дадете шанс на книга, няма да съжалявате, ако всичко до тук ви се струва интересно, то трябва да знаете, че е само една малка част от истината.


Comments

  1. Със сигурност ме накара да искам да прочета книгата! :3

    ReplyDelete
  2. От доста време чаках да пуснеш ревю на тази книга и сега, когато го прочетох много ми харесва, справила си се страхотно ^^ Определено ще се чете.

    ReplyDelete
  3. Определено си струва да се прочете ^^

    ReplyDelete
  4. Много добре си представила книгата и което е хубаво оставяш любопитство в другите, така че да искат да я прочетат. Радвам се, че книгата ти е харесала толкова много, ама то беше и очаквано, все пак е важно кой ти я предложи! :дд хо

    ReplyDelete
  5. Отдавна точа лиги по книгата, ревюто ти най-накрая ме убеди да я подхвана.

    ReplyDelete
  6. великолепно ревю и определено ми повлия - задължително ще прочета тази книга ♥

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване