February Wrap Up & And then what


February Wrap Up & And then what



Честита баба Марта на всички, с малко закъснение и аз се включвам към прочетено за месеца. Няма да се впускам в подробности, така че минавам направо към 5 те прочетени книги за месец Февруари.

A kiss of deceprion- Наистина уникална книга, заслужава си да се прочете, няма нещо, което да не ми хареса. Оценка 5/5. Ревю.

Кери - Да доста по различна от това което чета, но се радвам че дадох шанс на Стивън Кинг и най-вероятно ще го повторя. Оценка 4/5. Ревю.

Двор от рози и бодли- След много смесени мнения за книгата, трябваше и аз да видя за какво става дума, с някой малки изключения аз ще се присъединя към отбора на харесващите книгата. Оценка 5/5. Ревю.

Doon - Съвсем скоро обещавам ще пусна и ревюто, много приятна книга с елемент на пътуването, но не точно във времето, но имаме невероятната Шотландия, принцове и много забави моменти. Оценка 4/5. 

Слепият херцог- В края на месеца ме обзе пълното нежелание да чета и ако не беше тази книга май скоро нямаше да мога да продължа, историята е увлекателна и леко написана с голяма доза хумор и ирония, а и да не забравяме добрите герой. Оценка 3/5 
Този пост ще е малко по къс, но не смятам, че в следващите месеци ще имам време реално да седна с някакви книги и да ги чета според плана, ще ми се, но просто трябва да поставя завършването си на първо място, колкото и да обичам книгите. Надявам се всичко да е наред изпитът ми този месец да мине нормално, а да не говорим и за другите неща, които съпътствам последните месеци от от последната учебна година. Отговорът ми на, след това какво, е след време ще разбера. Отново честит празник на всички. 

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване