Top 7 Wednesday

Top 7 Wednesday

Favorite female characters



Отне ми не повече от 10 минути да се сетя за първите няколко в списъка просто,  защото за тях бях сигурна още преди да тръгна да правя списъка. Не мога да кажа, че всичките си приличат или пък са прекалено различни, но мисля че ги обединява едно, това че са силни женски герой, които знаят как да се борят за своето, ето такива персонажи харесвам, но да спра с обясненият и да мина към списъкът.

Селена - Стъкленият трон

Няма как да не започна с нея, първата ми мисъл когато четях резюмето и видях, че тя е асасин си каза, ужас това ще е някоя мъжкарана, която само може да убива, до това си мислех не ме съдете. Но тя се оказа напълно различна както не веднъж съм казвала, добра е в това да сритва задници и въпреки това има друга част от нея, която може да прекара целият ден с книга в ръка и Лапичка до себе си. Възхищавам се и на това, че въпреки цялата каша, която просто я преследва от малка тя не се отказа от хората, които обича.


Клеър - Друговремец
Доста по различна е от Селена, но това не я прави слаба, напротив в доста необичайна ситуация тя се справи с всякакви глупости, взе някой доста трудни решения и преди всичко винаги мислеше преди да действа, тя е от типа герой, който няма как да не харесаш, поне за мен.

Лия - The kiss of deception
Може би някой от вас само са виждали книгата, но ако сте чели ревюто ми ще знаете, колко много харесвам принцеса Арабела, може би най-вече заради приликата, която на моменти откривах със себе си. Първо тя избяга от сватбата си, защото не познаваше младоженеца и заживя като обикновен човек и то не заради каприз, а просто защото такива бяха убежденията и, освен това никога не съобразяваше срещу кого седи, ако мисли нещо го казва.

Хърмаяни - Хари Потър
Няма как да не е част от списък ми, както каза Рон, та те нямаха да оцелеят и ден без нея. Харесвам я не само, защото е ужасно умна и винаги знае как да постъпи, а най вече заради отношението и към приятелите си, би направила всичко, за да е до тях, а за това се иска кураж. Това са си 7 книги, които без нея нямаше да са същите.

Анабет - Пърси Джаксън
Ами още щом разбрах, че е дъщеря на Атина знаех, че ще я харесам, все пак и на мен винаги тя ми се пада по тестовете. Но като изключим всичко това тя е нещо като Хърмаяни, но с меч вместо пръчка. А и трябва да кажа, че напълно ги одобрявам като двойка с Пърси, нищо че родителите им не са в добри отношения. 

Тереза - Ангел с часовников механизъм

Май вече забелязахте общата черта между всички, те са ужасно смели, на моменти склони да се впускат в какви ли не опасни ситуации и са умни, винаги знаят какво трябва да се направи и седят винаги до хората, на които държат. Теса буквално беше хвърлена в светът на сенките и някак си  съумя да го приеме доста нормално, като се има предвид, че не всеки ден се срещаш с някой като Уил. 

Хелене - Въглен в пепелта

Сигурно се чудите, защо избирам и Хелене, ами не знам просто се сети за нея, за моментите, в които сваляше маската, метафорично казано и беше много повече от трениран убиец, беше просто себе си, единственото момиче сред група момчета, което винаги трябва да се доказва като равна. Да мисля, че това ми хареса у нея, че въпреки всичко не отстъпваше пред никой.


Ами май това засега са любимите ми женски герой, така като погледна наистина си харесвам еднотипни персонажи, с които търся сходни черти. Ако вие трябва да посочите любимки кои биха били ? 

Comments

  1. Вин от поредицата "Мъглороден" е сегашната ми любимка, а иначе и аз обожавам Селена, Теса, Анабет и Хърмаяни, също така Роуз от "Академия за вампири", Сидни от "Кръвни връзки"... Има твърде много добри героини. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Чувала съм заглавието Мъглороден, но не и бях обръщала внимание интересна ли е ?.

      Delete
    2. Много! Дълга е, но си заслужава всяка страница. :)

      Delete
  2. Чувствата ми към Селени са ясни. Тя е велика. Както и за Хелене, но тепърва се запознавам с Теса и досега ми харесва. Хубав списък с героини. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване