March Wrap up

March Wrap up 
Мога да нарека този месеца братството на черния кинжал. Изобщо не очаквах да ме грабне толкова, пък да стигна до петата книга ми звучеше като, никакъв шанс. Доста ползотворен месец като се има предвид идването на края. Общо прочетени книги 8, очакван брой в края на февруари 3 с късмет.
Започнах месеца Перфектната химия на Симон Елкелес. Наистина харесах книгата, очаквах го, въпреки заложените клишета. Обичам точно този тип история, затова и не се изненадвам, че толкова бърз я завърших. Определено я препоръчвам, ако обичате леки и приятни истории, с нотка на напрежение. Оценка 5/5. Ревю може да прочетете тук.
Започва се, Тъмна любов - Дж. Р. Уорд, Братството на черния кинжал книга първа. Трябва да призная, че от доста време си мислих дали да я чета, но с малко убеждение реших да и дам шанс и след няма и седмица бях погълната от светът им. Тук няма да се впускам в обяснения, може да прочетете ревюто ми тук. Оценка 5/5.
Вечна любов Дж. Р. Уорд, Братството на черния кинжал #2. Вече бях погълната от поредицата и е доста трудно да ви обясня какво ми харесва, защото тук не става дума за една книга, а за поредица, която е много, ама много навързана. Никога не съм чела нео, което до такава степен да преплита няколко книги. Оценка 5/5.
Пробудена любов Дж. Р. Уорд, Братството на черния кинжал #3. Някак си няма как в цялото братство да не се появи, някой към която да я проявиш малко по-голяма симпатия, за мен това бяха двама души и първият е Зейдист. Ако ме питате защо, ами честно не знам просто нещо в него ме грабна. Оценка 5/5.
И заживели щастливо на Кийра Кас беше книгата, която за един ден ме извади от светът на братя, но много бързо отново се принесох при Америка. Липсваше ми да чета за този свят, а да надникнеш зад кулисите на нещо, което мислиш, че познаваш може да е доста вълнуващо. Ревю. Оценка 5/5.
Споделена любов Дж. Р. Уорд, Братството на черния кинжал #4, отново се връщам тук. Историята за единственият човек, влязъл в светът на брятвото и влюбил се в вампирка. Признавам си, тръгнах с идеята, че тази няма да ми хареса толкова, но се оказа, че нямаше нищо общо с това, което си мислиш. Запазена марка на Уорд е да ме изненадва. От тук вече не знам как да напиша ревютата, просто защото не искам да спойлна нещо, а е доста трудно както казах. Оценка 5/5.
Освободена любов Дж. Р. Уорд, Братството на черния кинжал #5. Да и моят втори любимец Вишъс. До тези чели книгите, не ме съдете за Ви и Зи, очевидно си имам тип, двамата си приличат в някой отношения, но все пак те са ми любимци засега. Просто трябва да кажа, че тази поредица може да ви изненада, има всичко. Екшън, романтика, мистерия и ако почнеш не може да спреш.

Последната книга беше по непланирана и от братство, Аз преди теб не е нещо, което да чете, ако чакате да видите дъга накрая. Книга, която крие много в себе си и те кара да си задаваш въпроси, скоро ще пусна и това ревю, за да не започна да пиша глупости отново.


Това беше моят месец, засега съм на Лейди полунощ и нямам планове за другият месец. Как мина при вас, доволни ли сте от прочетеното си за месец Март, а може би имате и планове за април?

Comments

  1. Чувала съм все хубави неща за "Братството на черния кинжал", но все още не съм се решила да я започна! Имала си наистина страхотен месец!

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз не се бях решила, но просто ми дойде от вътре.

      Delete
  2. Една от книгите който възнамерявам да прочета през април е Перфектната химия. Дано и на мен ми хареса колкото на теб, аз също харесвам подобни на нея книги а клишетата ни най малко не ми пречат :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дори не го усещах като клише, дано ти хареса,ще ми е интересно да чуя мнението ти после.

      Delete
  3. Преди 2 години май бях чела някъде до шеста книга на братството на английски в електронен вариант, но тъй като позабравих събитията, реших миналата година да си взема първата и отново започнах поредицата. Имам си и втората и нямам търпение да продължа с четенето на "Братството на черния кинжал".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Определено е по-добре да се почне от начало като се има предвид колко навързано е всичко, дано ти харесат дори повече при повторното четене.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване