I love spring TAG

I love spring TAG

С малко закъснение и за да пусна тагът, много благодаря на Кристина и Мери за него. Скоро ще пусна и другият и двата ми бяха много интересни.
1.Каква е пролетта там, където живееш?
Това ми е любимият сезон, така че където и да съм винаги ми харесва. Въпреки че точно сега тук си показва рогата и вали ужасно много, но като видиш цъфналите дръвчета ми минава.
2.Най-очакваното излизане на книга тази пролет?
Само една да беше, но може би ще заложа отново на лейди полунощ, нищо че още не съм завършила другите поредици на авторката.
3.Покажи корица, която ти напомня за пролетта.
 Почти всички избираме едни и същи, но те просто си лъхат на пролет.
4.Къде ще четеш тази пролет?
Като знам колко неща имам да правя се надявам да имам време, но най-вероятно у нас.
5.Намери корица със слънцето на нея.
Ако предположим, че това отзад е слънце и игнорираме факта, че това е оригиналната корица доста ми харесва.
6.Кои са любимите ти пролетни четива?
Не мисля, че имам книга, която до чета по точно определено време, но едно от планираните ми е гневът и зората.
7.Намери книга с много различни цветове по нея.
 Знаете, че трудно минавам таг без да спомена Хари Потър, така че нека не развалям традицията.

От своя страна оставям тага отворен за всеки, които желае да го направи, просто не съм сигурна кой остана, но ако има такива, чувствайте се поканени.

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване