The TBR Book Tag

The TBR Book Tag
 
Благодаря на Paris Love за тага

1. Как и къде следите вашата купчинка с книги за четене?
До преди година никъде, от началото на тази си имам специално тефтерче, в което записвам малко за книгата, а и отделно goodreads вече е задължителна част от четенето.

2. Повечето ви книги за четене са на хартиен носител или електронен формат?
Ами и на двете, обичам да си ги имам, но има доста основно английските напоследък, които са ми на телефона.

3. Как определяте коя да е следващата книга за четене?
Ами просто зависи от това, в какво настроение съм и ако ми се чете нещо просто го започвам.

4. Посочете книгата, която стои най-дълго в списъка ви за четене. 
Да речем принцеса с часовников механизъм, просто имам лошо предчувствие за края, а всичко е толкова добро до тук, но съвсем скоро ще я прочета.

5. Книга, която наскоро сте добавили към списъка си за четене. 
Стъкленият меч, нямам търпение да видя как продължава поредицата, просто обожавам първата.

6. Книга, която сте добавили в списъка си за четене, заради красивата корица.
Признавам, че доста често ми се случва, последната беше перфектната химия, която дори прочетох, освен че харесах историята, корицата е просто перфектна.

7. Книга от списъка ви за четене, която не планирате да прочетете. 
Втората част на Подборът от доста време на рафта ми, но там ще си и остане.

8. Непубликувана книга, чиято поява очаквате. 
Ще повторя всички преди мен, но няма как да не кажа Lady Midnight.

9. Книга от списъка ви за четене, която всеки ви препоръчва. 
Училище за вампири ми е горещо препоръчвана от моя приятелка и задължително ще и дам шанс.

10. Книга от списъка ви за четене, която всички са прочели, само не и вие. 
Имам чувството, че всеки е чел реликвите на смъртните, а аз още не съм.


11. Книга от списъка за четене, която „умирате да прочетете“. 
Просто чакам да имам повече време, което няма да е скоро и да почна Six of Crows .

12. Колко книги за четене сте си отбелязали в Goodreads?
Засега не съм отбеляза, но определено трябва го направя, но все забравям, а са толкова много тези за отбелязване.

Не знам кой още не е тагнат, но да се чувства поканен .

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване