August Wrap up & September TBR


August Wrap up
&
 September TBR

 

Защо винаги ваканцията минава толкова бързо, нищо че има още един месец, все повече усещам как краят и идва. Но определено август беше доста добър от към прочетени книги, добре че е лятото да имам кога да прочета нещо. 11 книги за август, доволна съм от себе си.

Академия за вампири
Нямаше как да не започна месеца точно с тази книги, ако получавах монета за всеки път, когато някой ми каже, вземи и прочети тази книга, вече щях да мога да си купя собствен замък. И ето ме сега тук седя и пиша за това колко обожавам книгата. Дори не мога да се сетя за елемент, който да не съм харесала, жалко че не мога да кажа, защо не ми казахте да я прочета по-рано # shame. Ревюто ми може да прочете тук. Оценка 5/5.

Harry Potter and the cursed child
Не мисля, че остана някой, който да не знае коя е любимата ми книга. Още от както разбрах за издаването на прокълнатото дете нямах търпение и аз да се докосна до историята. За мен лично това не беше 8та книга, Хари си е съставен от 7, но това беше едно допълнение, от което се нуждаех. Имам много и различни мнение за книгата/пиеса, моето е, че я обожавам. Определено няма нищо общо с другите книги от поредицата, но ме накара да си спомня всички онези моменти, в които съм седяла до късно през нощта, при положение, че трябваше да ставам в 6, само за да мога да прочета още една страница. (най-познатото изречение, само страница, да почти си повярвах). Оценка 5/5.

Последният олимпиец
Още една поредица, който не исках да свършва, но пък имах нужда да прочета. Или аз съм най-разсеяният човек на светът или просто съм шантава, как може да не знам, че има още 5 книги свързани с поредицата. Наистина, как, къде ми беше главата. Пост.Оценка 5/5.

Правилата на привличането
Още след като прочетох перфектната химия просто имах нужда да хвана и втората книга от поредицата. Определено не останах разочарована, просто обожавам идеята за доброто момиче и лошото момче и още една книга никога не е излишна. Не мога да кажа, че не намирах допирни точки между двете книги, но пък това не ми развали удоволствието от четенето. Ревю. Оценка 5/5

Парченца от нашият живот
След вината в нашите звезди не бях посягала към книга с подобна тематика, но след всичката романтика и фантастика през последните месеци, книгата се оказа доста приятно разнообразие. Останах изненадана, че не всичко се върти около загубата, а и върху това как да живееш. Ревю. Оценка 4/5.

Изчезналият герой
Да, книгата за която нямах идея, че съществува. Точка за мен и моята разсеяност. Добре, че е goodreads да научавам такива неща. А колкото до книгата, какво мога да кажа, обожавам я. Ако Пърси е насочена към по-млада аудитория то Изчезналият герой поставя началото на едно малко по тийн история, която вече обожавам. Оценка 5/5.

Елинор и Парк
Нашата книга за месеца, предполагам че тук трябва да кажа защо така и не писахме за нея. Знам, че много от вас я харесват, но това определено не беше моята чаша чай. Просто имах сериозен проблем с героите, развитието и краят. Просто това не се оказа моят тип книга. Оценка 3/5.

Never,Never #3
Това е от книгите, който се четат на едно сядане, въпреки че историята започна доста обещаващо, сякаш очаквах малко по-различен финал. Но въпреки това ми беше приятно да прочета историята на Чарли и Сайлъс. Оценка 4/5.

Град от кости
Може би това е едно от книгите, който планирам да прочета от най-дълго време, но все отлагах. Но Касандра Клейър никога не ме разочарова и отново ми поднесе една история, в която се влюбих. Ревю, дискусия. Оценка 4/5.

Obsessed
Не минава месец без да прочета и някой по-лека и сладка любовта история. Просто за разнообразие, а и тази се оказа с доста интересен сюжет. А и  за краткият си обем има доста обрати. Оценка 4/5.

Стъкленият меч
Да...просто сега разбирам защо от 3 месеца не смеех да я прочета. Харесах Алена кралица и просто имах нужда от едно невероятно продължение. Ами, не беше това, което очаквах. Въпреки че както повечето от вас казаха последните 100 страници стават по-интересни, аз просто не можах да им се насладя исках да завърша историята, за да видя как свършва, но само това. Оценка 3/5.

И след всичките тези обяснение преминавам и към планираните за месец септември книги. Може би това ще е един от последните месеци, в който спокойно ще мога да седна и да си чета, затова смятам напълно да му се насладя. Поставям си една средно висока цел, защото ако почна да пиша всичко, което искам да прочета ще осъмна пред лаптопа.

1. Under the never sky ( една от книгите за дискутиране този месец, аз настоях да е тя, така че се надявам да ми хареса).
2. Ш-ш-шт
3. Верижна реакция
4. Сърца за разбиване
5. Златният мост
6. Синът на Нептун (вече няма търпение да я започна, Пърси отново ще е там!)
7. Мило палаво момче
8. Хари Потър(По принцип аз не препрочитам книги, абзац или страница да, но не и цялата книга, а да не говорим за поредица, но просто имам нужда да го направя.)


Това беше прекалено дългият ми пост за днес, как мина месец август за вас? Какво планирате за септември? 


ПС: И за финал един бърз поздрав с две песен, която слушам напоследък. 



Comments

  1. Много и хубави книги си прочела. Радвам се, че "Героите на Олимп" ти харесва толкова :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наистина много ми хареса, съвсем скоро хващам и втората :) ^

      Delete
  2. Доста книги си прочела през изминалия месец, а повечето от тях са ми страшно любими! Пожелавам ти и този да е ползотворен :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, дано и творят да е ползотворен. ^^

      Delete
  3. Имала си доста силен месец откъм четива. Палавото момче е доста добра книга, надявам се да ти хареса. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Точно я завърших, нямаше как да не ми хареса, въпреки че бях малко по-скептично настроена към третата :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване