Back To School Tag


Back To School Tag


Благодаря на Yuli Atta за тага.

1.Кой клас/курс си?
Тази година ще съм първи курс.

2.За какво се вълнуваш/притесняваш относно предстоящата учебна година?
От една страна ми е много любопитно как точно протича един ден в университета, но от друга всичко това е напълно ново за мен, градът, хората и животът като цяло. Но въпреки че в началото няма да е лесно, нямам търпение да разбера какво е.

3.Любимата част от подготовката преди училище/университет?
Както повечето от вас и аз обожавам да си купувам неща за училище, тетрадки, листчета, химикалки, всевъзможни неща. Дори преди началото на всяка година си обещавам, че този път ще опитам да съм по-прилежна. По-добре е да не ми виждате тетрадките в края на годината, определено са далеч дори от идеята за прилежност.


4.Какво мислиш за училището и класа си/университета и групата си?
Още не ги познавам, но се надявам да си паснем. Все пак идеята е че всички там са избрали една специалност и би трябвало да имаме сходни интереси. Но това е само на теория. А колкото до университета външно много ми прилича на Хогуортс(нищо, че аз няма да уча в ректората, пак ми харесва)

5.В колко часа ставаш за училище/университета?
Това е почти като с моята прилежност, всяка година в началото(ако съм първа смяна), ставах към 6:20, но след няма и месец започвах да ставам към 6:50. Втората смяна беше, когато ми се стане. Колкото до тази година много се надявам да не се налага да ставам преди 7.

6.Старателна ученичка/студентка ли си?
Много се радвам, че помня лесно, защото ако опираше до това да седна да уча, до никъде нямаше да стигна. Повечето пъти учех най-много ден преди контролното или преди да ме изпитат, но въпреки това си завърших напълно успешно. (моят почти мързел се отплати, под това имам предвид, добре че от време на време се сещах, че нямам оценка и ще ме изпитват.)


7.Раница или дамска чанта?
Обикновено нося чанта, но си взех и раничка, която е супер удобна и смятам тази година да съчетая и двете.

8.Стил на обличане в училище/университета?
Най-вече гледам да ми е удобно, но и да изглежда сладко. С дънки, блуза може и с рокля зависи от времето. Мога да сложа високи боти или равни обувки, зависи в какво настроение съм.

9.Интересен/забавен спомен от училище/университета?
До 12 клас смених 5 различни класа. В 3 клас, точно се бях преместила в града и имах чувството, че няма да свикна никога, но още на първият ден разбрах, не само, че не съм единствената нова, а и че другото дете е от моят край. Затова седнахме заедно, а когато излязохме майките ни вече си говореха и се оказа, че бащите ни са учели заедно. Около 10 минути седях и се чудех какъв е шанса това да се случи.


10.Кого тагваш?

От своя страна тагвам Кая, Илияна и Скот и Стайлс

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване