Еnd of summer book haul

Еnd of summer book haul


Лятото се изниза невероятно бързо, но с него се и насъбраха доста нови книги. Всеки път, когато видя как рафчето ми нараства се усмихвам.(обещавам в най-скоро време да снимам и новият ми Book shelf, обожавам как шкафа пасва на новата ми стая и нямам търпение да ви го покажа.) 

Една част от заглавията ми са изпратени от издателства, за което им благодаря, затова ще ги видите и на част от снимките, но ще говоря за тези, които аз съм избрала да си взема. Почти бях готова да купя и още две, но се опитвам да не дам всичко за книги (#bookworm problems). Добре де, ще ги взема до месец и нещо, какво да направя. (не ме винете, знам че не съм единствената.) Сега преминавам към заглавията, който си взех от началото на лятото до сега, някой от тях прочетох, а други ми предстоят. Добре, започвам вече...

Първата книга, която си взех беше Гневът и Зората. Определено е една от любимите ми книги за тази година, въпреки че казвам това и за още няколко. Самата история може да звучи като просто пренаписана версия на приказките на Шехерезада, но далеч надминава това. Влюбих се в стилът на Рене Ахдие и не че нещо, но вече си е време да видим и втората.  А да не говорим  и за невероятната корица. Ревюто ми може да прочетете тук.


Следващата книга я взех доста импулсивно на намалението на Сиела, дори не не знаех за какво става дума в нея. Червен изгрев може би не се вписваше в плановете ми, но нямам търпение да видя за какво става дума в нея. Вие чели ли сте я, какво е вашето мнение. 


Продължавам с една трилогия, която вече започнах и нямам търпение да продължа. От доста време бях гледала Легендата, но така и не се наканвах да си я взема, докато не я видях супер изгодно намалена и просто нямаше как да не я взема. Останах доста изненада особено като имам на предвид колко книги в този жанр съм чела. Не бързам за я завърша, но все пак скоро ще го направя. Надявам се Феноменът и Героят да не ме разочароват. Ревюто ми може да прочетете тук



Още една книга, която влиза в списъкът ми с любими, е Звезден полет. Още една книга, към която под ходих леко скептично, но след като я завърших напълно надмина всичките ми очаквания. Не вярвах, че такава книга ще ми хареса толкова, но определено вече съм готова да прочета и други подобни книги. Дори вече запланувах и още една книга на авторката. Ревюто ми може да прочетете тук



Ангелско нашествие от доста време ми беше в списъкът, но и до нея все не стигах. Добре, че в интренет има толкова изгодни сделки, за да мога да си взема всичките тези книга. Още не съм я чела, но мисля, че другият месец ще стигна и до нея. Какво е вашето мнение за нея, резюмето ми звучи доста интересно? 


И последна книга, която си взех е и първата ми Рик Риърдън. Но мисля да я запазя, докато прочета и останалите четири книги от Героите на Олимп. Не знам до колко са свързани? Но дори и чак след това с голямо удоволствие ще се насладя на още една книга на автора. 


Е това беше от мен, дано да ви е било интересно, лично аз обожавам такива постове. За тази месец съм запланувала и още няколко по-различни поста, така че септември се очертава доста интересен, не знам кога ще седна да напиша всичко. 

ПС: Честит ден на Съединението :)

Comments

  1. Сдобила си се с прекрасни книжки! Радвам се, че си решила да прочетеш "Скритият оракул" след "Героите на Олимп", защото така ще ѝ се насладиш доста повече, а и няма да се спойлнеш за края на поредицата, както и някои други подробности за героите. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не бях сигурна дали са свързани, но благодаря, че ми каза, определено ще я запазя за накрая <3 .

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване