New Tv Series

  New Tv Series  
#Summer




Чудех се с какво да разнообразя постовете напоследък, с  пост за 
сериали, защо не. Напоследък прекалено много сериали започнаха да ми стават безинтересни, просто още след 5 или 6 сезон спрях да гледам и дневниците и малки сладки лъжкини, а и доста други. И така се оказа, че след края на Game of thrones(само аз ли смятам, че последният епизод беше епичен!) и Outlander, нямам какво да гледам, ама нищо. Тук се включва невероятната помощ на Павлина, когато става дума за филми, съм като енциклопедия, винаги знам за кой актьор става дума, гледала съм какви ли не филм(направо си е цяла друга тема, когато става дума за любими филми), но за сериалите не винаги ми идва музата да седна и да гледам, но когато случайно нарочно тя ми пребута някой, нямам друга възможност освен да седна и да го гледам. Стигнахме до същината на поста, кой сериали гледах това лято и какво мисля за тях.

Prison Break
Започвам от там, че този сериал се превърна в един от любимите ми, изобщо. Имам чувството, че всеки го беше гледал без мен. Историята се върти около Майкъл, който умишлено влиза в затвора, за да измъкне брат си, който е осъден на смърт. На пръв поглед всичко звучи интересно, но още в началото на всички им става ясно, че това е най-великият план за бягство от затвора, някога. И заедно с това се намесва и целият живот зад решетките, цялата история е представена изключително реално, а планът за бягство е толкова сложен и навързан, че имаш нужда да изгледаш още един епизод. Просто няма как да започнете сериала и да не харесате героите или историята, просто е невъзможно. Още след края на първи епизод бях като пристрастена, определено го препоръчвам на всеки.


Baby Daddy
Оказа се, че обичам ситкоми. От доста време не бях гледала такъв, но това лято започнах цели два. Харесва ми колко бързо се гледа един епизод, забавно е, не се налага да се впускаш в поредната драма(въпреки че и тук има такава, но не чак толкова голяма). Тук нашето главно действащо лице се оказва нищо не подозиращият Бен. Един ден просто ей така му оставят кошница с бебе. Да, казах кошница с бебе, неговото дете, за което той няма никаква представа. И просто ей така, той заедно с брат си Дани и съквартиранта си Тъкър, решават да огледат малкото момиченце. Добре, че се намесва и Райли, най-добрата приятелка на Дани, в която той е влюбен, докато Райли е влюбена в Бен. С две думи, всички е наопаки плюс имаме си трима мъже, който дори не зная как да сменят памперс.


How to get away with murder
Надявам се никой да не забелязва рязката промяна в сериалите, не подбирам. Чак сега се замисля, филми за бягство от затвора, как да ти се размине убийство, взех сериозно да се притеснявам за себе си. Да сериала... за него говорех, спирам да се разсейвам. Още една история, в която се влюбих. Като малка исках да стана адвокат, може би това е една от причините толкова да харесам историята. Говори се за студенти по право, който буквално трябва да приложат наученото в часовете на практика. До самият финал всичко се движи в две линии, как да покриеш убийство и да водиш нормален живот, до колкото това е възможно.


Young and Hungry
Още един много забавен ситком. Единственото, което не им харесвам, че от един момент нататък много започват да повтарят едно и също, но го преживявам. Историята тук се върти около Джош и Габи. Той е милионер, а тя му е готвачка, ужасно непохватна и неспособна да не се намесва в проблемите на хората готвачка. Която очевидно не знае правилото за отношенията с шефа, въпреки че на пръв поглед историята звучи супер проста, всичко е направено с голяма доза хумор.


Stranger things
Сравнително по-нов сериал, който изгледах само за ден. Не съм сигурна, че дори мога да ви обясня сюжета в няколко изречения. Главното е, че едно момченце изчезва, а зад това не седи нещо, което се вписва в обичайните норми, а за да не става скучно се включва и едно момиченце със свръх способности. Действието се развива през 80, досега не бях гледала подобен филм, но въпреки това можех да оценя колко добре е направено всичко. От дрехите до декора, нямаше нещо, за което да не е помислено. Не мога да кажа, че често гледам страшни филми или сериали, просто защото не си струва, но този определено не влиза в тази категория. И дори да сте от групата, който се плаши лесно, съм убедена че този сериал ще допадне и на вас.




Е това беше, не съм гледала кой знае колко, но пък поне съм доволна. Сега само се надявам есента да започне убедително, реално чакам само няколко сериала да почнат, както казах доста спрях, но се надявам да ни зарадват и с някой нов.   

Comments

  1. Защо и тази година, както миналата с The Magicians и The Shannara Chronicles, не пуснат нещо ново и интересно? :( Иначе пак заповядай, знам, че обичаш да се допитваш до мнението и списъка ми със сериали, падам си експерт в тази област. ;д Иначе аз съм от тези, които лесно се плашат и Stranger Things ми беше само леко страшничък, но за сметка на това път беше епичен и нямаше как да не се стегна и да го догледам, струваше си. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Имам усещането, че няма да има нищо такова тази година, но поне Stranger Things, излезе яко.:D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване