The Autumn Book Tag


The Autumn Book Tag

Благодаря на Yuli Atta и Габи за тага


Кое е любимото ти нещо относно есента?
Звучи странно, но обичам как, след цялата лятна жега, мога да облека по-дебелите дрехи, да си сложа ботите и да изляза навън. Да видиш как листата започват да падат, да си вземаш нещо топло за пиене, а после идва време и за някоя книга. Като цяло обичам есента от цветовете до простите неща като горещият чай.


Коя книга ти напомня за училищните дни?
Първата, за която се сещам е Дивергенти. Странен    избор, но това беше една от първите книги, който си взех от библиотеката там и не знам защо, но тя е първата, за която се сещам. Въпреки че има толкова много, който са ни карали да четем, аз просто не се сещам за тях.              
             
Коя корица ти напомня за есента?
Не мога да повярвам, че го казвам, но въглен в пепелта, просто докато четях въпроса, това беше първата книга, която ми дойде на ум. Въпреки че не харесвам корицата, явно на подсъзнанието ми тя изглежда есенна.

Коя е любимата ти хорър или Хелоуин история?
Като изключим Стивън Кинг, не съм чела много хоръри, затова ще кажа една книга на Агата Кристи, действието на престъплението се случва по време на едно Хелоуинско парти. Говоря за празникът на Вси светии, това беше и първата ми среща с криминалните романи.

Кой е любимият ти хорър или Хелоуин филм?
Както казах не чета или гледам много подобни, но веднага се сещам за един филм по роман на Стивън Кинг, който определено не е типичен за него, но определено този филм си заслужава гледането. Ако не сте попадали на Зелената миля, дайте му един шанс, заслужава си.

Кое излизане на книга през есента очакваш най-много?
Същност книгата вече излезе на книжният пазар в Америка, ако се чудите , за коя говоря, ами Empire of Storm. Не знам кога ще я видим на български, но в последният месец едвам избягвам множеството коментари в goodreads, дори не искам да знам какви оценки и дават.

Кое излизане на филм през есента очакваш?
Тук ще кажа две заглавия, едното е домът на мис Перигрин за чудати деца, на която съм ви и подготвила ревю, а другата няма как да не е Фантастичните животни и къде да ги намерим, интересното на тази адаптация е, че няма нищо общо със самата книга и не знам какво да очаквам.

Кои три книги планираш да прочетеш тази есен?
Само три...добре де, започвам с Ангелско нашествие, Знакът на Атина и не знам защо, но мисля да дам втори шанс на Тъмна дарба, не знам дали съм казвала, но явно започвах книгата в лош момент, но вече съм почти сигурна, че съм готова.

Е това беше от мен, не мисля че остана някой, който да не го е направил, но ако все пак пропукам някой, да се чувства поканен.


Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване