New TV Series : Autumn


New TV Series : Autumn


Явно този месец имам музата да ви говоря за сериали. Опитвам се да си натрупам малко готови постове, просто за да съм сигурна, че ако не вляза бързо в ритъм, блога няма да хване паяжини. Но да преминем към  въпросът, една от причините да обичам есента, всичките сериали се завръщат и започват много нови. Въпреки че този година ми отне повече време да си набележа какво да гледам, все пак стигнах до няколко заглавия, който смятам да споделя с вас.

No tomorrow - 05.10.16(Сряда, пиша ви ги с датите, които излиза у нас)
Мисля, че това е единственият комедиен сериал, на който се спрях, но определено изглежда много обещаващ. Да започнем от това, че е на CW, а и става дума за това, какво би направил, ако знаеше, че светът ще свърши след 8 месеца. Всички глупости, които ти дойдат на ум и мотото живей за мига, определено очаквам това да един много забавен сериал, който  ще си пускам в края на деня.



Van Helsing - 24. 09.16 (Събота)
За този не мога да кажа, че имам големи очаквания, отново вампири, но това което ме накара да го запиша беше, че убиецът на вампири този път е жена. Предполагам тя няма да знае нищо за целият този свят и ще трябва да се научи как да живее отново.



Westworld - 03.10.16 (Понеделник)
Тук най-голяма роля изигра, че сериала е на HBO, всички знаем, че не си поплюват, а и актьорският състав, от който само ще спомена Антъни Хопкинс, на мен това ми беше достатъчно. Но и самата идея ми изглежда много оригинална, начина по който е съчетано всичко, уестърн идеята и тази за по-напредналите технологии, мисля че за този сериал съм най-любопитна как ще се развие.



Timeless - 04.10.16 (Вторник)
Пътуване във времето...как да кажа не, а и този път не става дума за супер герой, а за нормални хора, със своята история и проблеми. Самата идея винаги много ми е харесвала, така че не се изненадах, че се спрях на два такива сериала.



Frequency - 06.10.16 (Четвъртък)
Въпреки че и тук става дума за пътуване във времето самата идея и малко по-различна. Става дума за едно момиче, което е загубило баща си, но сега благодарение на едно радио успява да се свърже с него, звучи малко объркано, но определено е доста оригинално. Отново сериал на CW, защо не.


Това са сериалите, който предстой да започнат, има и още някой от старите, които няма как да пропусна като Teen wolf (последен сезон, защооо), American horror story (това изненадва дори мен, гледала съм първи сезон и втори, после просто сама идея на следващите сезони не бе грабна, но винаги давам шанс на първи епизод. Този път цялата идея ми се стори доста оригинална, поели са голям риск с нея, но поне мен успя да ме грабне) и Blindspot(за два дена изгледах целият първи сезон, за да мога да наваксам и останах доста изненадана, още когато излезе го започнах, но не помня защо спрях.) 

Има и още една категория, сериали за който се колебая. Говоря за TVD, the Originals, Once upon a time и още няколко. Просто последният сезон не успя да ме грабне, така и не ги до изгледах и сега не знам дали има смисъл да наваксвам. Вие какво мислите, заслужава ли си да им дам още един шанс, напоследък зарязах доста сериали, а пък ги следях в продължение на няколко сезона?

Е това от мен за днес, вие имате ли сериали, които планирате да започнете? Ако имате предложения ще се радвам да ги чуя. Сякаш винаги, когато дойде есента идва и музата ми да започвам сериали, сигурно не съм единствената, но определено това е техният сезон. 

Comments

  1. Страхотен пост!И ние вкъщи очакваме Westworld с нетърпение.А нещата,които аз лично започвам отново да следя са "Grey's anatomy"","Lucifer","The walking dead" и "Game of thrones"(който за съжаление ще започне чак след няколко месеца).Иначе мисля да дам шанс на "Teen Wolf"(даа,знам...още не съм го гледала!) :) Иначе си бутаме и "Supernatural",който отдавна е разочарование,но в името на доброто старо време.Малко като навик си остана :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Така и не съм започвала "Grey's anatomy", въпреки че съм чувала много добри отзиви, но си права, понякога гледам доста сериали, просто в името на доброто старо време. :)

      Delete
  2. Супер полезния пост за тези, които ги мързи да си потърсят нови сериали в IMDB (като мен). Определено ми харесаха идеите (освен на Van Helsing, малко страшен ми се срува за мен) и май ще прибавям нови заглавия към колекцията си. ;д Иначе и аз започнах отново да гледам "Lucifer", "Quantico" и най-най-любимия ми "Blindspot". А за "Teen Wolf" вече нямам търпение. ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз не знаех какво да очаквам от Van Helsing, но засега не е страшен, дори за теб :D <3

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване