New books

NEW BOOKS 


   От малка обичам да чета,но всяваш преди около две години започнах наистина да го правя.Помня как започна всичко, беше края на 10 клас и просто нямаше какво да правя.Реших да ида до библиотеката и взех Шифърът на Леонардо и от тогава започнах да търся други и различни жанрове,така открих колко много съм изпускала.
   Но като цяло винаги четях или от лаптопа или телефона.Но тази пролет получих най-големия подарък за мен.Книгите,който гледах по рафтовете на баба от малка,като започнем от Агата Кристи та до Джейн Еър.Тогава осъзнах,че искам да виждам част от книгите си не само на екрана,но и на рафта.И така поръчах първите си няколко книги,който още не съм чела,но част от тях са в списъкът ми за този месец.Всъщност една от тях я спечелих в една игра и още не мога да повярвам,май трябваше да пусна тото.
 Първите две книги част от поредицата подборът на Али Конди. Прочетох досега само първата,но като цяло ми хареса има какво да се желае,но е леко и приятно четиво.Сюжетът прилича на този на Делириум,свят в който всичко е под строго определен ред, какво да ядеш, кого да обичаш,но и тук се появява героиня ,която се влюбва в не избрания от обществото партньор за нея.

  Следващите две са През вселената на Бет Ревис и Ледено сърце на Саша Гулд.Като цяло и двете ги взех,защото ми хареса корицата и резюмето,но преди да прочета Ледено сърце трябва да прочета първата книга,то се оказа поредица,а незнайно как аз не обърнах внимание,Но нищо, имам първата -Градът на тайните и може би ще влезе в списъка за другия месец.
  

 Другите две са Ухание на мрак на Марго Бъроин,която е в списъка ми за месеца и предполагам ще и напиша ревю.Другата е малко по историческа,но много ви хареса сюжета, това е Квартеронката на Майн Рид.
   Последната е книгата,която спечелих,Твърде далече на Аби Глайнс.Още не съм сигурна да ли ще ми грабне сюжета,но корицата ми харесва.
   Това са новите ми книги надявам се за в бъдеще да има още.
   Голямата ми дилема днес, след като   си легнах в 4 само и само ,за да дочета Хари Потър, е с коя книга да продължа колебая се между Ангел с часовников механизъм и Създадена от дим и кост.Предложения ?

Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване