The last few days

The last few days


Училище...наистина кога мина лятото,дори не го усетих,а днес вече официално се почна.Тази година бях с доста смесени чувства относно първия учебен ден .От една страна,ама хич не исках дори да стана от удобното си меко  легло.От друга се чувствах странно,че за последен път ще преживея всичко това. Последният ми първи учебен ден,не мога да повярвам,най- накрая му се вижда края на това,поне.Така че последните няколко дни минаха в това,аз както винаги да правя някой неща в последният ден.Но зависи от гледната точка,някой дори не са почнали още ,май направо бързо се оправих тази година.Като цяло не взех кой знае колко неща ,предполагам няма и да ми трябват .Но тетрадките и някой други цветни лисичета и химикалки са си направо задължителни.


Колкото до днес идеята на мама,ние имаме време може да идем до библиотеката ,не завърши добре за моя TBR.Сериозно се замислям,че няма да е зле да не ме пускат там.Влязох с мисълта да нека си взема карта и може една две книги за двете ни .Между другото снимката за картата излезе уха,дано никой не я види.Та влязох и да две се оказаха седем книги.Поне само пет от тях са мой и даже едната и в списъка ми за месеца,направо си е постижение.Половината ги взех просто защото ,ами защо не, звучи като добра идея да чета сумати книги на веднъж.Даже преди около 4 5 дена отново спечелих книга,сериозно тези дни ми върви. Първата книга коята взех  е Харем на Колин Фалконър,чела съм и други негови ,някой ми харесаха ,а за тази съм чувала добри отзиви,а и е по реални събития.Другата е Чисти на Джулиана  Багът на тази дори не съм и чела резюмето ,но съм я срещала много пъти и затова взех и нея. Фор ще я прочета тези дни,а Лунно сияние,ами хареса ми корицата.Последната най-много се чудих да ли да я взема  звучеше като по съвременните игри на глада.Няколко пъти я взех и върнах,но в крайна сметка не ми пречеше да я взема,все пак харесвам игрите на глада.Последните две не са за мен,но пък за който харесва психология може да са интересни.Горе долу така минаха моите дни.Продължаваме с писането на книгата и мисля,че с времето става по добре.Пожелавам една приятна учебна година на всички,до колкото е възможно.








Comments

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване