Popular Books I HAVEN'T Read!

Popular Books I HAVEN'T Read


Има толкова голям избор от книги,които да прочетем.Но идва един момент ,в който просто не мога реша,коя точно да е следващата книга.И така дойде момента,в който  осъзнах колко много от световно известните поредици не съм чела.
На първо място, признавам си ,че чак преди два месеца започнах Хари Потър и да още не съм
дочела цялата поредица,но съм на път.Нямам думи да опиша,колко много се влюбих в книгите до сега.Въпреки,че си мислиш да знам историята,гледал съм филма,но книгата е далеч по - добра.Най-много ми харесва това,че пред нас самите герой израстват и се научават да се борят с живота.

Друга много известна поредица е Игра на тронове,не знам защо не съм я чела,харесвам сериала,а книгата би трябвало да е още по добра.Много често чувам някой да я обсъжда,а аз си нямам и на представа за какво говорят,предполагам се е случвало на всички.

Май като съм започнала по- добре да ги кажа всичките.Да не съм чела  Пърси Джаксън и Реликвите на смъртните,а доскоро и поредицата Адски устройства на Касандра Клер.Да знам,как може да не съм ги чела,ами честно  казано нямам никаква идея. Касандра я открих като автор преди няма и седмица ,а вече я обожавам.Чак ме е яд ,че толкова късно почнах да я чета.А Пърси ,си е Пърси,гледала съм двата филма,но съм сигурна,че не може да се сравняват с книгата.Винаги съм харесвала гръцката митология,така че май и за тази книга нямам обяснение.

Мисля ,че за следващата почти имам обяснение.Лабиринтът на Джеймс Дашнър нашумя доста миналата година след като излезе филма,още тогава много исках да то прочета,но попаднах на много отрицателни коментари,как филма е по добър и не си струва да се чете книгата.Въпреки ,че това няма да ме спре да я прочета,просто я отложих за по-късно.


Разбий ме на Техере Мажи,също е част от този списък.Чувам само хубави отзиви за нея.И когато ми остане повече време се надявам да стигна и до нея.Идея на книгата много ми допадна,а и харесвам антиутопията като жанр.Резюмето ме грабна на първо четене,дори сега докато пиша това нямам иде защо още не съм я чела.

Поредната книга,на която често попадам и хората повтарят, о тя е супер и какво ли не е Създадена от дим и кост,очевидно списъкът ми стана доста дълъг,но поне тази съм на път да почна.

Друга книга или по скоро поредица въпреки ,че в Америка е нашумяла повече първата книга е Петата вълна.Доста често попадам на клипове където я споменават, а аз дори не я бях чувала.А се оказа,че съвсем скоро ще има и филм по нея.
Миля,че това в общи линии са по-известени поредиците ,който не съм чела и се сещам сега,но всъщност са толкова повече,коя от тези според вас си струва да прочета най-скоро.

Comments

  1. Пърси ти го препоръчвам,доста ще се смееш с него :D Относно Лабиринта (книгата) не съм чела негативни мнения (но не съм и търсила),но поне според мен филма не е толкова добър колкото книгата.Има доста изпуснати моменти,а да не говорим,че във втората част има и сменени(и да това го разбрах само от трейлъра :D) А другите...не си само ти,много хора не са чели повечето от тези поредици...аз съм една от тях :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Успокой ме ,че не съм само аз. Пърси май ще влезе в списъкът ми за четене.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Друговремец

Съвети за последна учебна година

Игрите на глада-Възпламеняване